|

تحلیلی مهم و تکنیکال!

بررسی منفجر کننده از بیت کوین دوج کوین و اتریوم!

Dogecoin

حدس و گمان توییتر Dogecoin را بالاتر می برد، بیت کوین و اتریوم را ببینید سبز حتی با ادامه درام FTX، ETH به خوبی افزایش یافت. قانونگذاران…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر هفته گذشته برای بزرگ‌ترین توکن نگران کننده بود، این هفته اولین نشانه‌های واقعی سود پس از فاجعه مارپیچ FTX به سمت ورشکستگی را نشان داد. بیت کوین (BTC) طی هفت روز گذشته 2.7 درصد افزایش یافت و در حال حاضر با قیمت 17000 دلار معامله می شود. بر اساس داده‌های CoinGecko، نزدیک‌ترین رقیب آن اتریوم (ETH) 6.7 درصد رشد کرد و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1285 دلار معامله شد. به نظر می‌رسد که هر دو ارز دیجیتال پیشرو پس از شروع هفته با نزولی که اخبار ناآرامی‌های داخلی در چین دارایی‌های ریسکی مانند سهام فناوری و ارزهای دیجیتال را تکان داد، بهبودی متوسط ​​را آغاز کرده‌اند. معترضان در حال تظاهرات علیه اقدامات سختگیرانه در حال انجام کووید در کشور بودند که این نگرانی را به وجود آورد که دومین اقتصاد بزرگ جهان ممکن است مختل شود.

بازار رمزارزها به دلیل اخباری مبنی بر اینکه وام دهنده رمزارز BlockFi در حال اعلام ورشکستگی است، سقوط کرد. BlockFi جدیدترین شرکت در صف طولانی شرکت‌های رمزنگاری است که پس از فروپاشی صرافی کریپتو FTX دچار سرایت شد. دارایی های ریسک روز چهارشنبه زمانی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در یک سخنرانی گفت که دسامبر افزایش های کمتری نرخ بهره را به همراه خواهد داشت، بهبود یافت. این نشان‌دهنده پایان چرخه افزایش‌های سه مورد تا کنون در سال جاری است. اگرچه ارزهای پیشرو تقریباً همگی رشد داشتند، اما سودها عمدتاً اندک بود. با این حال، چندین نام از رالی های توربوشارژ لذت بردند، از جمله Chainlink (LINK) – با 11 درصد افزایش به 7.59 دلار، Uniswap (UNI) با 12 درصد افزایش به 6.12 دلار، و Polygon (MATIC) با 8.4 درصد افزایش به 0.922278 دلار رسید.

دوج کوین (DOGE) از یک رالی خیره کننده 21.5 درصدی برخوردار شد و در زمان نگارش مقاله با نزدیک به 10 سنت معامله شد. تجمع یک هفته‌ای DOGE با توییتی از مدیر عامل جدید توییتر، ایلان ماسک، تحریک شد که شامل اسلایدهایی از یک سخنرانی شرکت توییتری است که او اخیراً انجام داده است. در یکی از اسلایدها به «پرداخت‌ها» اشاره شده است، اما توضیحی در مورد آن ارائه نشده است. با این حال، کافی بود تا ارتش دوج این گمانه زنی را بفرستد که توکن مورد علاقه آنها می تواند ارز دیجیتال رسمی توییتر باشد. به هر حال، مورد علاقه ماسک نیز هست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی