|

واکنشی جنجالی!

واکنشی که دوج کوین را به فرش کشوند!

Dogecoin

توسعه دهنده هسته DOGE به اظهارات جیم کرامر در مورد Dogecoin واکنش نشان داد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاهد واکنشی به دنبال انتقاد جیم کرامر، مجری برنامه "Mad Money" CNBC از ارزهای رمزپایه، از جمله Dogecoin بودیم که او دوج را "فریبنده" خواند است. در پی این موضوع، توسعه دهنده Dogecoin Core، Michi Lumin، در توییتر اقدام به تصحیح اطلاعات نادرست در مورد Dogecoin کرده است.در یک پست توییت، توسعه‌دهنده Dogecoin عنوان کرد که جیم کرامر در مورد Dogecoin اطلاعات نادرست یا عمداً غلط داده است.

به گفته لومین، برای اینکه چیزی به عنوان یک "کلاهبرداری" یا "تخلف" واجد شرایط شود، باید هم علامت و هم ذی نفع داشته باشد. Dogecoin، طبق قوانین کد خود، نمی تواند به عنوان یک کلاهبرداری عمل کند، زیرا فاقد ذی‌نفع است و توسط یک "شرکت" یا یک سازمان "اجرا" نمی شود. او ادامه می‌دهد که Dogecoin هرگز «پیش‌خط توسعه‌دهنده» نداشته است و هیچ دکمه جادویی یا تخصیص خاصی از ارز دیجیتال به توسعه‌دهندگان وجود ندارد. هر کسی می تواند یک گره را در شبکه Dogecoin اجرا کند که توسط شبکه گره هایی که از طریق آن اجرا می شود "کنترل" کند. گره‌های Dogecoin با استفاده از روش اجماع غیرمتمرکز برای جلوگیری از کنترل شبکه توسط کاربران نامعتبر عمل می‌کنند. 

نقش بنیاد Dogecoin، سازمان غیرانتفاعی، مسئولیت حمایت از Dogecoin را از طریق توسعه، حمایت و نقشه راه و حاکمیت ارائه شده برای آینده Dogecoin دارد. همانطور که در بازار گزارش شده است، الکس والایتیس، بنیانگذار W3T، معتقد است که Dogecoin در بین ارزهای رمزنگاری شده با سوء تفاهم در فضا باقی مانده است. او این استنباط ها را از آخرین تحقیقات خود انجام داده است. Dogecoin که اکنون هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش گذاری بازار است و دومین بلاک چین POW بعد از بیت کوین است. هر سال نزدیک به 5 میلیارد DOGE جدید استخراج می شود که در حال حاضر 133 میلیارد DOGE در گردش است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی