|

ارزهای برتر در درنیای ارز دیجیتال سال 2023!

Dogecoin

XRP برتر از Dogecoin، Solana: تبدیل به ارزهای رمزنگاری شده برتر در سال 2023 شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تسلط بیت کوین در بازار کریپتو اخیراً کاهش یعنی سهم آن از 45 درصد به 27 درصد در سال 2023 کاهش یافته است. در واقع، این تسلط در ماه جولای نیز 8 درصد ریزش داشت که یک گزارش تحقیقاتی اخیر Kaiko اشاره کرد که تسلط بزرگترین دارایی در بین 25 صرافی متمرکز برتر در حال حاضر در پایین ترین سطح خود از آوریل بوده است. در نتیجه، آلتکوین ها از این روند سود برده اند. در مجموع، تسلط آنها به بالاترین حد 4 ماهه رسیده است.

آلت کوین های معامله شده برتر در سال 2023

XRP از ابتدای سال 2023 در رادار معامله گران قرار داشته است. در انتظار یک حکم مثبت، شرکت کنندگان در حال انباشت دارایی در طول H1 دیده شدند. پس از صدور حکم، حجم XRP افزایش یافت و رکوردهای بالایی را ثبت کرد. با 150 میلیارد دلار حجم معاملات، در حال حاضر بالاترین آلتکوین معامله شده در سال 2023 است. Solana، Dogecoin، BNB و MATIC در رتبه های بعدی قرار گرفتند. آنها معاملاتی به ارزش 50 تا 100 میلیارد دلار را تسویه کردند.

در زمینه قیمت، آلت کوین ها توانسته اند نمایش بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند. از پایین ترین سطح ماه ژوئن، XRP 52 درصد افزایش یافت. با این حال، سولانا در همان مدت 87 درصد افزایش قیمت داشت. Dogecoin تا 36 درصد و ارزش دو دارایی اول بر اساس حکم Ripple-SEC افزایش یافت. با این حال، Dogecoin اخیراً به دلیل اعلام Musk-X افزایش خود را آغاز کرده است.

برعکس همه این ها عملکرد بیت کوین بسیار ضعیف بوده چون از پایین ترین سطح ماه ژوئن خود، بزرگترین دارایی کریپتو تنها 17 درصد افزایش یافت و در اخر اگر از دوج کوین بگذریم می بینیم همه دارایی های دیگر در چند روز گذشته ضرر کرده اند و در زمان انتشار این خبر با رنگ قرمز معامله می شدند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی