|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس امروز شنبه 9 اسفند 99

پیش بینی بورس امروز شنبه 9 اسفند 99 . بورس امروز در هفته دوم اسفند ماه چه خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

در خصوص پیش بینی بازار بورس امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 باید اشاره کنیم که روند معاملات بازار بورس مدت ها است از زیر سایه تحلیل های تکنیکال و بنیادی خارج شده است. بنابراین اظهار نظر در خصوص بورس در روز های آینده و پیش بینی بورس بیشتر از پیش دشوار شده است. اما به هر حال نظر کارشناسان در خصوص پیش بینی بورس امروز شنبه 9 اسفند 99 را در ادامه بخوانید. همانطور که می دانید بازار بورس یکی از بازار های مالی محبوب در ایران و جهان می باشد.

اتفاقات و عوامل مختلفی از جمله عوامل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و جهانی می تواند بر این بازار تاثیر گذار باشد. با توجه به منفی شدن بازار بورس در نه روز گذشته و روند نسبتا متعادل تر آن در روز گذشته و امروز می توان انتظار روند متعادل تر و حتی شروعی ثبت برای بازار بورس امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 داشت. اما همانطور که اشاره کردیم در خصوص پیش بینی بورس شنبه 9 اسفند 99 نمی توان اظهار نظر قطعی ارائه کرد. زیرا در روز های پیش رو یعنی پنجشنبه و جمعه اتفاقات مختلفی می توانند به سیگنال های منفی و یا مثبتی برای بازار سرمایه بدل شوند.

پیشنهاد می شود: قیمت صندوق پالایش یکم

برای مثال لایحه بودجه سال 1400 در مجلس همچنان در دست بررسی می باشد و حل و فصل نشده است. فارغ از خوب یا بد بودن این لایحه ، باید اشاره کنیم که تصویب شدن لایحه بودجه 1400 در مجلس می تواند سیگنالی برای بورس باشد. 

از طرف دیگر موارد دیگری همچون تفاهم ایران و آژانس ، برجام و رایزنی های برای آزاد سازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی می تواند سیگنالی برای بورس باشد. اگر 7 میلیارد دلار از ارز های بلوکه شده ایران در کره جنوبی در پی رایزنی های انجام شده آزاد شود، قطعا خبر خوبی برای مردم و کشورمان بوده و سیگنال مثبت آن در بازار بورس نیز مشهود خواهد بود. به هر ترتیب در زمان نگارش این مقاله در خصوص پیش بینی بورس امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 می توان تا حدودی انتظار بازار متعادل و رو به مثبت داشت. اما باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقاتی در دو روز آینده رخ خواهد داد. از این که تا پایان مطلب پیش بینی بورس شنبه 9 اسفند 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی