|

خلاصه بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید ؛ نتیجه بازی چه شد؟

خلاصه بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید ؛ نتیجه بازی چه شد؟ نتیجه برتری 2 بر صفر به سود رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی ‌استفانو

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر از دوستداران و علاقه مندان دنیای ورزش به خصوص فوتبال هستید، به احتمال زیاد بازی ها و دیدار های حساس تیم های فوتبال را دنبال می کنید. اما ممکن است به دلیل مشغول بودن به مشغله های دیگر نتوانید بازی های فوتبال را دنبال کنید و از دست بدهید، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مطلب خلاصه ای از بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. اگر برای شما سوال است که بدانید نتیجه این بازی چه شد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

خلاصه بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

نتیجه بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید چه شد؟

همانطور که می دانید لالیگا اسپانیا؛ حساس‌ ترین بازی این هفته لالیگا دربی مادرید بود که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آلفردو دی ‌استفانو برگزار شد. در این دیدار رئال ‌مادرید این بازی را از اتلتیکو مادرید 2 بر صفر برد. رئال تیم برتر میدان در نیمه نخست بود و مزد برتری ‌اش را هم با یک گل گرفت. ارسال عالی کروس و ضربه سر کاسیمرو در دقیقه 15 رئالی ‌ها را به گل برتری رساند. دقیقه 63 کارواخال با شوت تماشایی ‌اش تیر دروازه اتلتیکو را هدف گرفت و توپ به پشت اوبلاک برخورد کرد تا گل دوم رئال به ثبت برسد.

درخشش کورتوا باعث شد رئال در این بازی مهم دروازه ‌اش را بسته نگه دارد و برد این تیم هم حفظ شود. با این برد رئالی ‌ها 23 امتیازی شدند و در رده سوم قرار گرفتند. ضمن این که نسبت به اتلتیکو مادرید که 26 امتیازی و همچنان صدرنشین است، یک بازی کمتر انجام داده ‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی