|

مهدی عبدیان عضو متمول هیئت مدیره استقلال کیست؟

مهدی عبدیان در آستانه دربی 94 با یک پست اینستاگرامی به صدر اخبار ورزشی تبدیل شد اما این عضو هیئت مدیره استقلال کیست؟

لینک کوتاه کپی شد

تیرماه امسان بود که مهدی عبدیان به همراه هادی زبده شیرکوهی از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان عضو هیدت مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند.

اما مهدی عبدیان کیست؟

مهدی عبدیان سابقه حضور در هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان و همچنین فعالیت در سازمان تامین اجتماعی و اتاق بازرگانی استان قزوین را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد.

عبدیان یکی از هواداران قدیمی باشگاه استقلال است که کنار این تیم حضور داشته و پیش از این حتی مسئولان باشگاه استقلال هم از او به خاطر حضور همیشگی‌اش کنار استقلال قدردانی کرده بودند.

پیشنهاد می شود: حمله تند مهدی عبدیان به ابراهیم شکوری

عبدیان عابر بانک استقلال است؟

مهدی عبدیان که گفته می شود یکی از هواداران متمول این تیم است و چند بار به این تیم کمک مالی کرده، می گوید: « در این سال‌ها به اعضای اقتصادی هیات مدیره، به چشم عابر بانک نگاه می‌کردند، من نیامده‌ام که از جیب خرج کنم بلکه آمده‌ام که از برند استقلال درآمدزایی کنم. »

هدفم از حضور در استقلال کمک برای کسب ستاره سوم است

وی تاکید کرد: مثلا اعتقاد دارم استقلال نباید از هوادار پول بگیرد. چرا استقلال باید از آن‌ها پولی دریافت کند. ما می‌توانیم برای هوادار راه را تسهیل کنیم. مثلا برای آن‌ها از اسپانسرهای مان شرایط ویژه فراهم کنیم. مثلا اگر با یک برند سازنده تلویزیون قرارداد داریم از آن‌ها برای هوادار امکانات با تسهیلات آسان بگیریم. خوشبختانه در کار شخصی‌ام ۲ بار به عنوان صادر کننده ملی برتر انتخاب شده‌ام و هدفم از حضور در این باشگاه این است که کمک کنم تا این تیم ستاره سومش را بگیرد.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی