|

شگفت زدگی ورنر از لیگ جزیره

مهاجم آلمانی چلسی از کیفیت بالای لیگ جزیره شگفت زده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 مهاجم آلمانی چلسی از کیفیت بالای لیگ جزیره شگفت زده شده است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی به نقل از دیلی میرر، تیمو ورنر  بعد از درخشش در لایپزیگ بود که پیراهن چلسی را برتن کرد. این بازیکن در چلسی عملکرد خوبی  از خود نشان نداد و انتقادها از او بالا گرفت.

با آمدن توماس توخل وضعیت ورنر در چلسی بهتر شده است و در دیدار برابر نیوکاسل هم موفق به گلزنی شد. او درباره سطح بالای رقابت در لیگ برتر انگلیس گفت:در اینجا هیچ بازی آرامی وجود ندارد. تیمی که قعرنشین است می آید و گل می زند و بعد از آن با ۱۱ بازیکن دفاع می کند.

ورنر ادامه داد: در اینجا بیشتر بازیکنان یک متر و ۹۰ سانتی متر قد دارند. آنها از نظر بدنی بسیار قوی و سریع هستند حتی مدافعان هم سریع هستند و بازی کردن برابر آنها واقعا سخت است. در انگلیس یک اتوبوس جلو شما می ایستد که حتی نمی توان به دروازه نزدیک شد چه برسد به اینکه موقعیت خلق کنید. نتایج ضعیف چلسی با فرانک لمپارد باعث شد تا این مربی از کار برکنار شود. با آمدن توخل وضعیت آبی پوشان لندنی بهتر شده است و این تیم جزو چهار تیم نخست است و شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

منبع: شفقنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی