|

چه کسی محمد نادری را از استقلال فراری داد؟

محمد نادری-فرهاد مجیدی

محمد نادری بازیکن سابق استقلال، به خاطر حرف‌های آقای عبدیان عضو سابق هیئت مدیره از استقلال فرار کرده و راهی ترکیه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: برخی مدیران قبلی باشگاه استقلال ادعا داشتند که به استقلال کمک می‌کردند، اما در عمل مشکلات فراوانی برای این باشگاه به وجود آوردند که تاوان بخشی از آن‌ها را ما می‌دهیم.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، وی اضافه کرد: برای مثال من صراحتاً می‌گویم محمد نادری بازیکن سابق استقلال خود شخصاً به باشگاه استقلال آمد و خطاب به من و آقای احمد مددی گفت به خاطر حرف‌های آقای عبدیان عضو سابق هیئت مدیره از استقلال فرار کرده و راهی ترکیه شده است. نادری بازیکن بسیار باشخصیتی است و طی دورانی که در استقلال حضور داشت ما هیچ مشکلی با او نداشتیم، ولی بلافاصله پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و خاتمه فینال جام حذفی ترجیح داد از استقلال برود و پیرامون این مسئله هم این توضیحاتی که به شما گفتم را با ما در میان گذاشت.

ناصر فریادشیران در رابطه با محرومیت فرهاد مجیدی نیز گفت: قطعاً باشگاه پیگیری‌ها لازم را برای رفع این مشکل انجام خواهد داد. در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که هیئت مدیره محترم در مورد آقای مجیدی تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند و آن را به اطلاع هواداران می‌رساند.

وی درباره مطالبات بازیکنان استقلال نیز گفت: مطالبات همه بازیکنان پرداخت خواهد شد و این مسئله در دستور کار باشگاه استقلال قرار دارد، ولی باور کنید هنوز در حال تاوان دادن بابت برخی قرارداد‌هایی هستیم که در دوران مدیریتی آقای احمد سعادتمند بسته شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها