|

چرا داور بازی استقلال و هوادار خوش‌شانس بود؟

استقلال و هوادار

داور بازی تیم‌های استقلال و هوادار اشتباه بزرگی انجام داد که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته اول لیگ برتر فوتبال، روز گذشته (چهارشنبه) دو تیم استقلال و هوادار به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. در نیمه دوم این بازی مدافع هوادار در محوطه جریمه تیمش ارسلان مطهری را با خطا سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. وریا غفوری این پنالتی را به گل تبدیل کرد؛ اما کوپال نامی که داور این مسابقه بود اعلام کرد که پنالتی باید تکرار شود؛ چرا که وی تشخیص داده بود که پیش از زدن ضربه پنالتی، تعدادی از بازیکنان استقلال وارد محوطه جریمه هوادار شده بودند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، غفوری در بار دوم نتوانست این پنالتی را تبدیل به گل کند. هر چند استقلالی‌ها پس از دقایقی موفق شدند با شوت از راه دور جعفر سلمانی به گل برسند؛ اما اگر این گل زده نمی‌شد ناظمی تحت انتقادات شدید مربیان و هواداران استقلال قرار می‌گرفت و وی مقصر اصلی عدم پیروزی استقلال در بازی معرفی می‌شد.

در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که ضربه پنالتی غفوری که تبدیل به گل شد هیچ مشکلی نداشت و داور به اشتباه دستور تکرار آن را داد. چنین اشتباهی از سوی داور می‌تواند زنگ خطری برای مسئولان سازمان لیگ و کمیته داوران باشد و این انتظار می‌رود که در مسابقات بعدی در انتخاب داوران دقت عمل بیشتری صورت بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی