|

پرسپولیس بعد از مهلت قانونی می‌تواند بازیکن بخرد؟

پرسپولیس

فهرست بزرگسالان پرسپولیس هنوز یک جای خالی دارد یعنی اگر پرسپولیس بازیکن جدید بخرد نیازی نیست که بازیکنی از این تیم در فهرست خروج قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس این روز‌ها شرایط چندان خوبی را سپری نمی‌کند. مدیرعامل این تیم هنوز مشخص نشده و بازیکنان از دریافت اندک مطالبات ناراضی هستند. از همه بدتر اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است و این تیم توان خریدن بازیکن جدید را ندارد.

به گزارش «شایانیوز»، از سوی دیگر، مهلت قانونی نقل و انتقالات در لیگ برتر ایران ۴ روز دیگر یعنی ۱۶ آبان به پایان می‌رسد و شرایط برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شود. با این وجود، این سوال الان مطرح می‌شود که آیا پرسپولیس بعد از مهلت قانونی هم می‌تواند بازیکن بخرد؟ پاسخ مثبت، ولی مشروط است. برای بررسی جزئیات این مورد ابتدا کافی است شرایط فهرست پرسپولیس بررسی شود.

فهرست بزرگسالان پرسپولیس هنوز یک جای خالی دارد؛ یعنی اگر پرسپولیس بازیکن جدیدی بخرد نیازی نیست که بازیکنی از این تیم در فهرست خروج قرار بگیرد. از طرفی این تیم می‌تواند بدون دغدغه بازیکن زیر ۲۳ سال بگیرد و مشکلی از این حیث هم وجود ندارد. این دو، اما زمانی عملی می‌شود که پرسپولیس پنجره اش باز شود. با پنجره باز، پرسپولیس می‌تواند بازیکنی بخرد که با دیگر تیم‌ها قرارداد دارد. این اتفاق، یعنی خریدن بازیکنی که تحت قرارداد است فقط تا ۱۶ آبان میسر است.

بسته به شرایطی، اما پرسپولیس می‌تواند بعد از این مدت هم بازیکن بخرد. در واقع این تیم با استناد به همان یک جای خالی فهرست بزرگسالانش، می‌تواند بعد از اتمام مهلت قانونی نقل و انتقالات ایران، یعنی بعد از ۱۶ آبان هم بازیکن بخرد، به شرط آنکه آن بازیکن، بازیکن آزاد باشد.

اینجاست که موضوع خریدن مهاجم و یا بازیکن خارجی در پرسپولیس منتفی نیست. به عنوان مثال اگر پرسپولیسی‌ها همچنان روی خرید کی روش استنلی به عنوان مهاجم خارجی اصرار داشته باشند، از آنجایی که او بازیکن آزاد محسوب می‌شود بعد از مهلت قانونی هم می‌تواند به ترکیب پرسپولیس اضافه شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی