|

برنامه تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با لبنان مشخص شد

رییس دپارتمان تیم‌های ملی گفت: تدارکات خوبی برای دیدار با لبنان و سوریه دیده شده است و با دعای خیر مردم اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ می دهد…

لینک کوتاه کپی شد

«مهدی خراطی» روز سه‌شنبه در گفت و گویی که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد، ضمن تشریح برنامه تیم‌ ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با لبنان اظهار داشت: تیم ملی روز یکشنبه (شانزدهم آبان) با مساعدت یک شرکت هواپیمایی تهران را به مقصد بیروت ترک کرد. پس از ورود تیم به فرودگاه بیروت تست PCR از کاروان ایران گرفته شد که خوشبختانه همه پاسخ‌ها منفی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صد آنلاین؛ رییس دپارتمان تیم‌های ملی افزود: تیم ملی طبق برنامه‌ریزی انجام شده ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه بیروت را با پرواز چارتر به مقصد امان ترک می‌کند. طبق روال جاری به محض ورود به فرودگاه از همه اعضا تست گرفته می‌شود. روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در اردن تمرین می‌کنیم و روز سه‌شنبه (۲۵ آبان) مقابل تیم سوریه قرار خواهیم گرفت.

خراطی گفت: تیم ملی روز چهارشنبه (۲۶ آبان) با پرواز چارتر به تهران باز خواهد گشت و اکثر لژیونرها نیز از امان به کشورهای دیگر سفر می‌کنند. به طور کلی تدارکات خوبی برای دیدار مقابل لبنان و سوریه دیده شده است و انشالله با دعای خیر مردم اتفاقات خوبی برای تیم ملی کشورمان شاهد خواهیم بود.

تیم ملی فوتبال ایران که هم اکنون با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه اول مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در پنجمین بازی خود به مصاف لبنان خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی