|

رییس کمیته داوران: مدیران و مربیان در مورد داوران صحبت نکنند!

افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد اشتباهات داوران نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

خداداد افشاریان در گفت و گو با رادیو ایران درباره وضعیت داوری کشور بیان کرد: شرایط داوران نسبت به فصل قبل آیا بهتر است یا نه؟ ما کارمان را انجام می‌دهیم. داوران با آرامش وارد زمین می‌شوند. امیدوارم در پایان نیم فصل داوران به ارامش برسند. اشتباهات وجود دارد اما کمتر از سال های قبل بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او درباره حضور رضا سخندان در سمت رییس دپارتمان داوری گفت: آقای سخندان از بزرگان داوری کشور هستند. او با تجربه ای که دارد به ما کمک خواهد کرد. پیش نخواهد آمد که ما اختلافی با هم داشته باشیم. همه ما یک هدف داریم و آن هم موفقیت داوری فوتبال ایران است. کنار هم کار می‌کنیم و آینده خوبی برای جامعه داوری متصور هستیم. الان هم در کمیته داوران هستیم و کار را جلو می‌بریم. تیم خوبی کنار هم حضور داریم. شک نکنید اتفاقات خوبی برای داوران رخ خواهد داد.

رییس کمیته داوران صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: من از کمیته داوران قبلی تشکر می‌کنم. تمام رفتارها و برنامه‌هایی که بتواند به داوری کمک کند را در نظر می‌گیریم. مواردی وجود دارد که ما را امیدوار می‌کند. هرکس هر برنامه ای دارد، به ما بدهد. هر کمکی از دستمان بربیاید، انجام می‌دهیم.

افشاریان درباره پشتوانه سازی برای علیرضا فغانی تاکید کرد: فغانی یک الگو هست و نفر اول آسیا برای جام جهانی محسوب می‌شود. او تجربه بالایی دارد و خودنمایی می‌کند. بی شک داوران دیگری داریم که بتوانند پا جای پای ایشان بگذارند. کار می‌کنیم تا خلاء فغانی در سال های آینده را پر کنیم.

افشاریان درباره اعتراض ها به داوری در لیگ برتر و دسته های دیگر خاطرنشان کرد: به مدیران و مربیان و مسئولان تیم ها می‌گویم؛ خواهش می‌کنم اجازه بدهید داوران کارشان را انجام بدهند. اگر اتفاقی بیفتد قطعا خودمان با داوران برخورد می‌کنیم. شما زیاد مصاحبه نکنید و سخت نگیریدو بگذارید داوری کشور به آرامش برسد.

او درباره شرایط خوب گلاره ناظمی در مسابقات فوتسال افزود: بی شک هر داوری در زندگی اش رویاهایی داردکه جام جهانی و بعد فینال جام جهانی خواهد بود. شما بفهمید که این دختر چقدر ریاضت کشیده و تلاش کرده تا به فینال جام جهانی آقایان برسد. من به این شیردختر ایرانی تبریک می‌گویم و امیدوارم کنار ما به جامعه فوتسال کمک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی