|

فاجعه داوری دربی 97 را ببینید؛ وقتی همه پنالتی را دیدند جز داور!

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، اتفاقات داوری بازی حساس استقلال و پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

در دیداری از هفته هشتم لیگ برتر دوره ۲۱ ، دو تیم استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در دقیقه ۸۷ بازی فرشاد فرجی یک برخوردی با ژستد ، مهاجم استقلال داشت که استقلالی ها حسابی به این صحنه معترض بودند و اعتقاد داشتند که این صحنه پنالتی بوده و داور اعلام نکرده است.

برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما به این صحنه پرداخت و کارشناسان داوری ادعای استقلالی ها را تایید کردند و مشخص شد یک پنالتی استقلال در دیدار دربی نادیده گرفته شده است .

همچنین در اوایل بازی مهاجم آبی ها در حال تک به تک شدن با حامد لک بود که این صحنه آفساید اعلام شد و فرهاد مجیدی اعلام کرد که اگر این صحنه آفساید باشد من مربی را کنار می گذارم، کارشناسان برنامه فوتبال برتر این آفساید را تایید کردند و تصمیم داور را صحیح دانستند.

در یکی دیگر از صحنه ها مشخص شد که اخطار موعود بنیادی فر به امید عالیشاه و یحیی گل محمدی اشتباه بوده است چرا که پیش از اعلام خطای مهدی ترابی ، باید خطای روی امید عالیشاه را اعلام می‌ کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی