|

لیگ امسال هفده تیمی شده است!

کاپیتان پرسپولیس می گوید که لیگ بیست و یکم بیشتر تحت تاثیر اشتباهات داوری بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

امید عالیشاه که بار دیگر توانست در نقش گلساز در پرسپولیس ظاهر شود و تیمش را از شکست مقابل هوادار نجات دهد، مدعی است اگر تیمش از فرصت‌ها سود می‌برد یک پیروزی خوب نصیب‌شان می‌شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛  وینگر پرسپولیس درباره دیدار مقابل هوادار تهران گفت: ما بازی را تهاجمی آغاز کردیم و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف داشتیم که نتوانستیم از آن بهره ببریم. هوادار کم کم توانست به خودباوری برسد و نتیجه آن این شد که برخلاف جریان بازی به گل رسید. خوشبختانه اما توانستیم خیلی زود آن را جبران کنیم و فرصت برای برد را هم به دست بیاوریم.

عالیشاه درباره گل دوم هوادار هم گفت: واقعا جای تعجب دارد که چنین صحنه‌ای به چه شکل از چشم داور دور می‌ماند. متاسفانه شرایط برای اعتراض هم مهیا نیست و بلافاصله با کارت مواجه می‌شوی تا تیمت بیشتر به خطر بیفتد. درباره مهدی ترابی شما این موضوع را دیدید که دو کارت زرد به دلیل همین موضوع گرفته است و این در حالیست که کارشناسان بعد از بازی اعلام کردند که حق با او بوده است اما این دو کارت در کارنامه‌اش ثبت شده و مشخص نیست در کدام بازی حساس او را به دلیل همین اخطارها در اختیار نداشته باشیم. اتفاقی که در کمین همه بازیکنان و حتی کادرفنی است.

کاپیتان پرسپولیس با اعتراض نسبت به اشتباهات داوری می‌گوید: نه در این صحنه که در بیشتر بازی‌های این فصل شاهد اشتباهات هستیم. پنالتی داخل، خطای بیرون گرفته می‌شود و الی ماشاالله اشتباهات عجیب و باورنکردنی. واقعا کار از ویدئوچک هم گذشته است و نباید حاصل زحمات تیم‌ها به این سادگی از بین برود. امیدوارم کمیته داوران بررسی بیشتری روی این موضوع داشته باشند و هرچه زودتر شرایط را برای انجام بازی‌های عادلانه فراهم سازند. طی 9 هفته از لیگ تیم خودمان بیش از 5 هفته را درگیر اشتباهات داوری بوده و به این شکل نمی‌توان تمرکز کافی را داشت.

عالیشاه در ادامه گفت: نه درباره تیم ما که همه تیم‌ها علاوه بر حریف باید مراقب این موضوع هم باشند و به نوعی یک رقیب دیگر هم اضافه شده به اسم اشتباهات که لیگ امسال را هفده تیمی کرده است! من برای تمامی داوران احترام قائل هستم و بارها سعی در کمک کردن به تنش بازی‌ها و نادیده گرفتن اشتباهات آنها داشته‌ایم. یک تیم کلی هزینه می کند و بازیکنان و کادرفنی تمام راهکارهای مدنظر برای دستیابی به نتیجه را دنبال می کنند اما ناگهان در جریان بازی این اشتباهات همه چیز را نابود می کند. فقط می توانم ابزار امیدواری کنم که این اشتباهات کاهش یابد و همه با تمرکز بالا در خصوص مسائل فنی خود کار را در زمین دنبال کنند و اینطور نباشد که علاوه بر تیم حریف، با اشتباهات هم مبارزه کنیم.

هافبک سرخ‌ها درباره رکورد گلسازی خود در این تیم می‌گوید: خوشحالم که توانسته‌ام سهمی در موفقیت تیم داشته باشم. رکورد البته برایم اهمیتی ندارد و این را در سایت‌ها متوجه شدم. تمرکز همه ما این است که به بهترین شکل کمک کنیم تا هواداران خوشحال باشند و به هدفی که دنبال می کنیم برسیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی