|

استقلال برای رشید مظاهری نقشه دارد!

استقلال قصد ندارد مظاهری را به رقبای اصلیش در کورس قهرمانی واگذار کند.

لینک کوتاه کپی شد

رشید مظاهری جایی در اندیشه‌های فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال ندارد. رشید که روزگاری برای پیراهن شماره یک تیم ملی می‌جنگید این روز‌ها شرایط خوبی در باشگاه استقلال ندارد و بنا بر صلاحدید فرهاد مجیدی حتی در فهرست نهایی بازیکنان برای نشستن روی نیمکت هم قرار نمی‌گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ در این میان شایعات زیادی درباره پیوستن او به تیم‌های دیگر لیگ برتری از جمله دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به گوش می‌رسد. شایعه شده که رشید در نیم فصل با جدایی از استقلال قرار است به باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس برود. با این حال، موضوع دیگری مطرح شده و خبر رسیده که استقلالی‌ها به رشید مظاهری گفته اند در شرایطی با جدایی‌اش در نیم فصل موافقت می‌کنند که به دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان نرود.

این در حالی است که به غیر از این دو، شایعه شده مظاهری پیشنهاداتی از باشگاه‌های فولاد و تراکتور هم دارد که در حال بررسی کردن آن‌ها است. با این حال، موضوع دیگری هم هفته پیش در رسانه‌ها مطرح شد که ظاهرا رشید بندی در قراردادش دارد که اگر تا میزان مشخصی از بازی‌ها را در ترکیب اصلی قرار نگرفت می‌تواند برای فسخ اقدام کند. مشخص نیست استقلال تا چه اندازه بتواند مانع از پیوستن دروازه بان تیمش به یکی از دو رقیب مستقیم در مسیر قهرمانی شود، ولی مشخصا این باشگاه علاقه‌ای ندارد دروازه بان تحت قراردادش در نیم فصل دوم، پیراهن باشگاه پرسپولیس یا سپاهان را به تن کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی