|

یحیی-شهر خودرو؛ دیدار وسطِ غائله ۱۵ میلیاردی!

طبق توافقی که در قرارداد بوده بایستی روزی ۱۰ میلیون تومان دیرکرد پرداخت شود که مجموعاً عددی حدود ۱۵ میلیارد تومان است!

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس در شرایطی متفاوت این‌بار به مشهد سفر می‌کند، در روزهایی که ماجرای رضایت‌نامه او از تیم مشهدی حسابی خبرساز شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته چهاردهم فوتبال ایران فردا در مشهد به انجام می‌رسد، دوئل شهر خودروِ قعرنشین با پرسپولیس که سودای صدرنشینی دارد و به دنبال پیروزی مقابل حریف مشهدی و تداوم روزهای خوب خود در لیگ بیست و یکم است.

سرخ‌پوشان در شرایطی به مصاف حریف بحران‌زده مشهدی می‌روند که این مسابقه برای سرمربی پرسپولیس حال و هوای متفاوتی دارد؛ یحیی گل‌محمدی با شهر خودرو در لیگ هجدهم توانست به آسیا برود و در تاریخ فوتبال خراسان نام خود را جاودانه کند و تا نیم‌فصل لیگ نوزدهم سکان تیم مشهدی را در اختیار داشت اما پیشنهاد پرسپولیس یحیی را از این تیم جدا کرد.

البته جدایی یحیی از شهر خودرو به مقصد پرسپولیس، هزینه‌بر بود و محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت سرخ‌ها وعده داد که این رضایت‌نامه را پرداخت می‌کند اما با گذشت دو سال از انتقال گل‌محمدی به پرسپولیس، هنوز خبری از پرداخت هزینه رضایت‌نامه یحیی نشده است.

در آخرین اقدام کمیته استیناف رأی صادره برای این پرونده را به سود باشگاه شهر خودرو اعلام کرده و طبق رأی پرسپولیس حدود ۸ میلیارد باید پرداخت کند و مشهدی‌ها معتقدند که این رأی مربوط به ۲ سال قبل بوده و در این فاصله طبق توافقی که در قرارداد بوده بایستی روزی ۱۰ میلیون تومان دیرکرد پرداخت شود که مجموعاً عددی حدود ۱۵ میلیارد تومان است!

حالا در این شرایط، یحیی گل‌محمدی فردا در مشهد باید پرسپولیس را مقابل تیم سابق خود به میدان بفرستد که اصلا شباهتی به آن تیم پرقدرت لیگ هجدهم ندارد و باید دید سرمربی پیشین شهر خودرو این‌بار در کسوت سرمربی پرسپولیس چه عملکردی را در مشهد و در ورزشگاه ثامن الائمه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی