|

مدافع ملی پوش را استقلالی بدانید؛ اولین شاه ماهی!

اولین خرید فرهاد مجیدی در نیم فصل مشخص شده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال صدرنشین این روز‌های لیگ برتر ایران آماده می‌شود تا در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل همچنان کادر بازیکنانش را قوی‌تر کند. این موضوعی است که فرهاد مجیدی چند روز پیش به صورت رسمی در کنفرانس خبری از آن حرف زد و وعده داد چند بازیکن جدید برای استقلال خواهد خرید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ اگرچه از مدت‌ها پیش از یک هافبک بازیساز خارجی به عنوان سرفهرست خرید‌های زمستانی استقلال نام برده می‌شد، ولی حالا به نظر می‌رسد نه هافبک خارجی بلکه یک مدافع ایرانی در فهرست خرید‌های فرهاد مجیدی گنجانده شده و مذاکرات برای جذب او از سر گرفته شده است.

بازیکنی که فرهاد مجیدی می‌خواهد صالح حردانی، مدافع راست باشگاه فولاد است تا بعد از عارف آقاسی و زبیر نیک نفس، همچنان یکی دیگر از ستاره‌های فولاد را به تهران بکشاند. صالح البته در تابستان هم در فهرست خرید فرهاد مجیدی قرار گرفته بود که آن انتقال به سرانجام نرسید. این موضوع به تایید مدیرعامل فولاد هم رسیده و گرشاسبی گفته که استقلال برای داشتن یکی از بازیکنان ما مذاکراتی داشته است.

البته فرهاد مجیدی برای آوردن صالح حردانی به استقلال نمی‌خواهد هزینه کند؛ او که متوجه علاقه جواد نکونام به حضور رشید مظاهری در فولاد شده، پیشنهاد داده است رشید مظاهری به علاوه یک بازیکن دیگر از استقلال را به فولاد می‌دهد و در عوض صالح حردانی را می‌خرد.

حردانی در زمره مدافعان راست با کیفیت لیگ ایران است که سابقه دعوت شدن به تیم ملی را هم دارد. استقلال در پست حردانی فعلا وریا غفوری و کوین یامگا را دارد، ولی مجیدی ترجیح می‌دهد از یامگا در خط حمله استفاده کند و به دنبال آوردن صالح حردانی در پست دفاع راست تیمش است.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی