|

گزینه های جذاب استقلال برای نقل و انتقالات نیم فصل

بمب‌های نقل و انتقالاتی استقلال برای نیم فصل؛ پای پرسپولیس هم در میان است!

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال از حالا شرایط جذب چند بازیکن مورد نظر سرمربی خود را زیر نظر خواهد گرفت تا در صورت امکان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نسبت به جذب آنها اقدام کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، آبی‌پوشان پایتخت که این‌ روزها با توجه به عملکرد درخشان خود در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران هستند، برنامه دارند تا با جذب چند بازیکن تیمشان را از هر نظر آماده نیم فصل دوم لیگ برتر کنند.

سرمربی استقلال در وحله نخست درخواست جذب دو بازیکن جوان و آینده داره فوتبال ایران را به مدیریت این باشگاه داده است. صابر حردانی و علیرضا کوشکی دو بازیکن جوانی هستند که در پست های مدافع راست و مهاجم مد نظر فرهاد مجیدی هستند، اما مشکل آنجاست که این دو ستاره جوان آینده دار تحت قرارداد باشگاه‌های فولاد خوزستان و پیکان هستند و به همین علت جذب آنها برای استقلال دشوار به نظر می‌رسد.

آبی پوشان قصد دارند برای به خدمت گرفتن صابر حردانی، پیشنهاد تعویض این مدافع را با یکی از بازیکنان فعلی خود بدهند. گفته می شود جواد نکونام در صورت صدور رضایت نامه رضاوند و یا رشید مظاهری با انتقال صابر حردانی موافقت خواهد کرد.

البته در این بین رشید مظاهری تلویحا در اظهار نظری تاکید کرده است که زیر بار هیچ گونه معاوضه‌ای نخواهد رفت و تنها زمانی از استقلال جدا خواهد شد که رضایت نامه بی قید و شرط برای وی صادر شود. شایعات از این حکایت دارد که رشید مظاهری از گزینه های پرسپولیس برای جانشینی رادوشویچ خواهد بود و این دروازه‌بان در صورت جدایی از استقلال سرخپوش خواهد شد.

علیرضا کوشکی هم که یکی از پدیده های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران بوده، علاوه بر استقلال مد نظر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان هم قرار گرفته است و آبی پوشان پایتخت باید برای جذب این ستاره با این دو باشگاه رقابت کنند.

استقلالی‌ها در صورت امکان دو بازیکن خارجی را هم جذب خواهند کرد تا با برطرف کردن نقاط ضعف تیم خود در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر مشکل خاصی نداشته باشند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی