|

مدافع مغضوب یحیی می خواهد در پرسپولیس بماند!

مدافع مغضوب یحیی گل محمدی می‌خواهد در پرسپولیس بماند و برای بازی در ترکیب اصلی با چهار مدافع میانی تیم رقابت کند.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا ابراهیمی که ابتدای فصل از گل گهر سیرجان به پرسپولیس آمد جایی در ترکیب اصلی این تیم نداشت و اعتراض به این موضوع رابطه بین او و سرمربی تیم را شکراب کرد. یحیی گل محمدی بعد از اعتراض به نیمکت نشینی ابراهیمی را از لیست تیم کنار گذاشت اما عذرخواهی او باعث شد به تمرینات تیم باز گردد و حتی در بازی با گل گهر سیرجان در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ نمایش ابراهیمی در این بازی رضایت گل محمدی به همراه نداشت و او را دقیقه ۴۵ از زمین بازی خارج کرد.  ترافیک مدافعان میانی پرسپولیس فرصت چندانی به ابراهیمی نداد تا در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کند و تنها در ۴ بازی لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت.

ابراهیمی برای بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس باید با هنانوف هم رقابت کند که تازه به لیست تیم اضافه شده و کار او را سخت تر می‌کند. با این حال احتمال تغییر تاکتیک پرسپولیس دلیلی است که ابراهیمی را به بازی در ترکیب این تیم امیدوار می‌کرده تا نیم فصل دوم هم سرخ پوش بماند. پرسپولیس با وجود ۵ مدافع میانی که در لیست دارد می‌تواند با سیستم سه دفاع میانی بازی کند و در این شرایط شانس بازی ابراهیمی افزایش پیدا می‌کند. علیرضا ابراهیمی در بازی با ویستا توربین هم ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و انگیزه فراوانی دارد تا در تعطیلات نیم فصل به ترکیب اصلی سرخپوشان تهرانی برسد.

گفتنی است ابراهیمی با انتشار یک پست اینستاگرامی با پیراهن پرسپولیس ماندنش را در این تیم تایید کرده و می‌خواهد با صبوری به ترکیب اصلی تیم برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی