|

پیش بازی پاری‌سن‌ژرمن-رئال مادرید؛ شبی خاص برای مسی و امباپه!

در حساس ترین دیدار از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23:30 پاری‌سن‌ژرمن در پارک د پرنس به مصاف رئال می رود.

لینک کوتاه کپی شد

«شایانیوز»؛ پاریسی ها بعد از آخرین باختشان برابر منچسترسیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 14 بازی است که شکستی نخورده اند. PSG با 59 امتیاز صدرنشین بلامنازع لوشامپیونه است و احتمالا در آخر فصل هم جام را تیم دیگری بالای سر نخواهد برد.

شاید بزرگترین دغدغه‌‌ی پوچتینو در بازی با رئال غیبت احتمالی نیمار باشد که قطعا تاثیر زیادی روی سبک بازی این تیم خواهد گذاشت. قطعا برای مدیران متمول پاری‌سن‌ژرمن چیزی جز قهرمانی در اروپا آن ها را راضی نخواهد کرد و پوچتینو می‌داند که موفقیت در این جام جایگاه او را در این تیم باتوجه به خبر علاقه مدیران PSG به زیدان مستحکم تر می کند.

بزرگ ترین جدال این دیدار بدون شک تقابل لیونل مسی با قو های سپید است. این ستاره آرژانتینی که بهترین آمار گلزنی را برابر رئال دارد قطعا انگیزه بسیار زیادی در این بازی خواهد داشت.

رئال مادرید

شاگردان آنچلوتی در آخرین بازی خود برابر ویارئال در لالیگا به تساوی رسیدند. غیبت بنزما در بازی با زیردریایی های زرد کاملا تاثیرگذار بود. باید دید در بازی امشب ستاره فرانسوی در ترکیب اصلی قرار می گیرد یا خیر.

شکست غیرمنتظره برابر بیلبائو و حذف شدن از کوپا دل ری، نشان می دهد این تیم از فرم خوب خود در دیدارهای گذشته به دور است و در بازی امشب هم کهکشانی  ها کار بسیار سختی برابر ام‌باپه و رقیب همیشگی خود لیونل مسی دارند.

نکات مهم بازی

هر دو تیم بهترین خطوط حمله لیگ‌های داخلی خود را در اختیار دارند.

در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر، هر دو تیم موفق به گلزنی شده‌اند.

رئال مادرید در ۵ دیدار قبلی برابر پاری‌سن‌ژرمن موفق به ثبت کلین شیت نشده است.

پیش بینی نتیجه بازی

پاری‌سن‌ژرمن 3-1 رئال مادرید

 

نویسنده: مهدی کلانتری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی