|

ماجرای جلسه 2 ساعته عزیز خادم با دادکان چه بود؟

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، جلسه‌ای 2 ساعته با محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال، گزارش منتشر شده در یک خبرگزاری درباره جلسه‌اش با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم را تکذیب کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، روز دوشنبه بود که خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، جلسه‌ای 2 ساعته با محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال داشته است. با وجود اعلام این خبر، تاکنون جزئیات دیدار این 2 نفر به بیرون درز نکرده است.

یکی از خبرگزاری‌ها گزارشی را در روز گذشته متنتشر کرد مبنی بر اینکه در جلسه این 2 نفر چه گذشته است. اولین موردی که این خبرگزاری به آن اشاره کرد این بود که دیدار این دو نفر، 2 هفته پیش اتفاق افتاده است. با محمد دادکان تماس گرفتیم و صحت این خبر را جویا شدیم. دادکان در گفت‌وگوی اختصاصی با فوتبال 360، به ما گفت: «مطالبی که این خبرگزاری در مورد جلسه بنده با رئیس فدراسیون فوتبال منتشر کرده، کذب محض است. جلسه ما دو هفته پیش نبود و روز دوشنبه رئیس فدراسیون فوتبال به دفتر بنده آمده و با هم حرف زدیم».

این خبرگزاری در بخشی دیگر از گزارش خود به این موضوع اشاره کرده که عزیزی‌خادم از دادکان خواسته، او به عنوان مدیرفنی در فدراسیون فوتبال مشغول به کار شود. دادکان در مورد این موضوع هم گفت: «اصلا چنین حرفی صحت ندارد. هیچ وقت رئیس فدراسیون فوتبال چنین پیشنهادی به بنده نداده است. باز هم باید تاکید کنم که این خبرگزاری به دروغ این حرف‌های را نوشته و صحبت‌های آن‌ها خلاف واقع است». 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی