|

احتمال ادامه همکاری تیم ملی امید با مهدوی کیا

انتخاب مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال ایران ایده عزیزی خادم، اما مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال بود.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی مهدوی کیا که بدون قرارداد روی نیمکت ایران در بازی های شهر دوشنبه (مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا) نشست شناخت خوبی از این تیم دارد و از سویی زمان زیادی هم به آغاز بازی های باقی نمانده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بر همین اساس فدراسیون فوتبال اولویت اول را عقد قرارداد با مهدی مهدوی کیا قرار داده و در نهایت در صورتی که با این مربی به توافق نرسد به دنبال یک گزینه جدید خواهد رفت.

کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال به تازگی و بعد از حضور در برنامه شب های فوتبالی در خصوص آخرین وضعیت قرارداد مهدی مهدوی کیا و دستیارانش گفت:« قرارداد مهدوی‌کیا را به «یورو» بسته بودند که این موضوع بر اساس قوانین داخلی امکان‌پذیر نبود. این قرارداد باید در هیئت رئیسه تأیید ریالی می‌شد و باید منتظر تصمیم‌گیری هیئت رئیسه و سرپرست فدراسیون درباره تیم امید باشیم. این تیم دیدارهای دشواری در مرحله گروهی قهرمانی آسیا پیش رو دارد. به هر صورت او تا این لحظه سرمربی تیم امید بوده و از این لحظه، هیئت رئیسه باید برنامه‌ریزی کند. هنوز در خصوص تیم امید صحبتی نشده و اعضا در جلسات آینده خود درباره مسائل مهم فوتبال تصمیم می‌گیرند. باید تأمین منابع شود تا تیم امید و سایر تیم‌های ملی را مدیریت کنیم. قرارداد مهدوی‌کیا باید نهایی شود، یا اینکه هیئت رئیسه به این نتیجه برسد که تیم امید را با شرایط جدید اداره کند.»

همان طور که پیش تر بدان اشاره کرده بودیم اولین ماموریت میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال که ریاست کمیته جوانان را برعهده داشت تعیین تکلیف تیم امید است به این خاطر که بازی ها خرداد ماه در تاشکند برگزار می شود  و قرعه ایران هم مشخص شده و تیم امید باید از روزهای فیفا فروردین ماه برای برگزاری تمرینات استفاده کند. قرارداد با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال ایران ضریب موفقیت این تیم را در بازی های آسیایی تاشکند بالا خواهد برد چون او شناخت خوبی نسبت به بازیکنان این تیم پیدا کرده است. باید منتظر ماند و دید که آیا مهدی مهدوی کیا شرایط فدراسیون فوتبال را برای ادامه همکاری که یکی از آنها قرارداد ریالی است قبول خواهد کرد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی