|

پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ باید 4 استقلالی را ببرد!

پرسپولیس در چهار بازی آینده خود مقابل تفکرات مربیان استقلالی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس 4 بازی سخت و حساس پیش رو دارد که سه تای آن در خارج از خانه خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سه بازی از چهار دیدار آتی پرسپولیس در لیگ برتر، خارج از خانه برگزار خواهد شد که کار تیم گل محمدی را دشوار می کند. طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، چهار دیدار آتی پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر به شرح زیر می باشد.

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس

نفت مسجد سلیمان - پرسپولیس

پرسپولیس - استقلال

هوادار - پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در دو دیدار آتی شان در لیگ برتر، در حالی باید مقابل صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان بازی کنند که تیم میهمان بوده و باید به آبادان و مسجد سلیمان سفر کنند. دو بازی سخت و سنگین خارج از خانه که پرسپولیس را در آستانه دیدار بزرگ پایتخت خسته خواهد کرد و جالب این که سرخ ها برای ادامه رقابت شانه به شانه خود با حریف سنتی شان باید 6 امتیاز ممکن را کسب کنند.

البته اگرچه بازی با هوادار در تهران برگزار می شود اما ورزشگاه انقلاب کرج میزبان سرخ هاست و پرسپولیس در هفته 24 برای رویارویی با شاگردان عنایتی باید به ورزشگاه انقلاب شهر کرج برود.

بی شک 4 بازی پیش روی پرسپولیس و استقلال می تواند سرنوشت قهرمانی هر دو تیم را مشخص کند. یک مصاف مستقیم و سه رویارویی فشرده می تواند تکلیف این تیم ها را برای کسب عنوان قهرمانی معلوم کند. آن هم در شرایطی که 4 بازی آتی پرسپولیس، جدال با 4 سرمربی استقلالی است. به جز دربی که شرایط سخت و سنگین همیشگی اش را دارد و سوای جدال مربیان دو تیم، گل محمدی باید به ترتیب به مصاف منصوریان، محمود فکری و رضا عنایتی برود که هرکدام سال ها در استقلال توپ زده و از تعصب زیادی نسبت به این تیم برخوردارند. به همین دلیل تمام تلاش‌شان را برای متوقف کردن پرسپولیس و راضی کردن هواداران استقلال به کار خواهند گرفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی