|

امید استقلالی‌ ها به کاپیتان محبوب؛ منصوریان به فرهاد هدیه می دهد؟!

دو تیم صنعت نفت و پرسپولیس در آبادان به دیدار هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران امروز برگزار می‌شود که طی آن تیم‌های استقلال و پرسپولیس به ترتیب برابر گل‌گهر و صنعت نفت به میدان می‌روند. استقلال در تهران و پرسپولیس در آبادان بازی حساسی پیش رو دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ اگر پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند که امیر قلعه‌نویی، تیم سابق یعنی استقلال را شکست دهد و یا متوقف کند، استقلالی‌ها هم امید زیادی دارند علیرضا منصوریان، بازیکن و مربی سابق استقلال که این روز‌ها هدایت صنعت نفت را به عهده دارد بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

با این حال، استقلالی‌ها در شرایطی دلخوش به علیرضا منصوریان هستند که این مربی بر خلاف سال‌های نخست، دیگر چندان مقاومتی برای شکست نخوردن مقابل پرسپولیس از یک سو و البته شکست نخوردن برابر یحیی گل‌محمدی از سوی دیگر ندارد؛ ماجرا از این قرار است که منصوریان در ۵ تقابل آخر مقابل پرسپولیس نه تنها به پیروزی نرسیده بلکه در گلزنی ناکام بوده و متحمل ۴ شکست شده است. سرمربی صنعت نفت در دوران مربیگری در لیگ برتر با ۵ باخت مقابل یحیی گل‌محمدی به هیچ مربی‌ای در لیگ برتر به این اندازه نباخته است. منصوریان در ۳ مصاف آخر با یحیی مغلوب بوده است.

با وجود چنین آماری، اما شاید منصوریان همچنان انگیزه زیادی داشته باشد تا به قهرمانی استقلال در این لیگ کمک کند؛ شاید بهترین فرصت برای او همین بازی امروز است.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی