|

نگرانی قرمزهای آنفیلد از آینده محمد صلاح!

محمد صلاح، آخرین پیشنهاد ارائه شده از سوی این باشگاه را رد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد صلاح با لیورپول تا تابستان 2023 ادامه دارد اما مدتی است که مذاکرات برای تمدید این قرارداد آغاز شده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مدیران لیورپول در تلاش هستند تا هرچه زودتر قرارداد جدیدی را با این بازیکن به امضا برسانند تا احتمال انتقال یا توافق او با سایر باشگاه‌های اروپایی که علاقمند به جذب این مهاجم مصری هستند را از بین ببرند. 

با این حال گاردین خبر داده که آخرین پیشنهاد مطرح شده از سوی لیورپول هم نتوانسته نظر صلاح را جلب کند و این بازیکن و نمایندگانش پاسخ منفی خود را به این باشگاه اعلام کرده‌اند. پس از آن نیز مذاکرات متوقف شده و هنوز هم ادامه پیدا نکرده است.

گفته می‌شود صلاح دوست دارد به حضورش در آنفیلد ادامه دهد اما احساس می‌کند که شایسته دریافت پیشنهادات بهتر با شرایطی بهتر از آنچه که در حال حاضر به او ارائه شده است و به همین دلیل تصمیم گرفته که فعلا دست نگه داشته و قرارداد جدیدی را امضا نکند. 

این بازیکن مصری پیش از این نیز به صورت علنی اعلام کرده بود که دوست دارد همچنان به حضورش در لیورپول ادامه دهد، باشگاهی که پیش از این موفق شده یک قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در  لیگ قهرمانان اروپا به همراه آن کسب کند. 

هرچند گاردین معتقد است که اگر صلاح در نهایت با این تیم به توافق نرسیده و قرارداد جدیدی با لیورپول به امضا نرساند، ممکن است به یکی از رقبای این تیم در لیگ برتر ملحق شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی