|

هالند نه، بارسلونا به دنبال سوپراستار خط حمله بایرن مونیخ!

بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران بارسا در هفته‌های اخیر به صورت جدی برای جذب ارلینگ هالند تلاش کردند تا این بازیکن را در پایان فصل از بروسیا دورتموند به خدمت بگیرند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این در حالی است که بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی برای جذب این بازیکن نروژی در تلاش بودند و از رئال مادرید و منچسترسیتی به عنوان مدعیان جدی جذب او نام برده می‌شد. 

بعضی از منابع خبری شب گذشته مدعی شدند که مدیران سیتی با هالند به توافق نهایی رسیده‌اند و این ستاره نروژی به احتمال زیاد فصل آینده را با پیراهن سیتی و تحت هدایت پپ گواردیولا به میدان خواهد رفت. 

حالا فوتبال اسپانا خبر داده که این اتفاق باعث ناامیدی مدیران بارسا شده و آنها در حال بررسی شرایط لواندوفسکی هستند تا این ستاره لهستانی را به جای هالند  در فصل آینده به خدمت بگیرند. 

اینمهاجم بایرن 33 ساله است و قراردادش با این باشگاه در تابستان 2023 به پایان می‌رسد اما هنوز مذاکراتی برای تمدید قرارداد انجام نشده و بسیاری باور دارند که او قصد دارد از این تیم جدا شود  و به باشگاهی برود که شانس بیشتری برای کسب جایزه توپ طلا در اختیار او بگذارد. 

عدم تمدید قرارداد این بازیکن با بایرن باعث شده که شانس بارسا برای جذب او بالا برود، چرا که مدیران این باشگاه آلمانی به هیچ وجه دوست ندارند که لوا رو به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند و در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات آماده فروش او در تابستان پیش‌رو خواهند بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی