|

انگیزه های فرهاد مجیدی برای بردن پرسپولیس در دربی بزرگ!

سرمربی استقلال برای پیروزی در دربی انگیزه‌ های فراوانی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و پرسپولیس در حالی پنجشنبه این هفته به مصاف یکدیگر خواهند رفت که فرهاد مجیدی به دلایل مختلفی، روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ بیایید این دلایل را با هم مرور کنیم:

افزایش فاصله با پرسپولیس: بدون شک مهمترین دلیل او، افزایش فاصله‌اش با پرسپولیس خواهد بود. فعلا که استقلال با 6 امتیاز برتری به نسبت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد و در صورتی که آبی‌ها برنده دربی شوند، این فاصله به 9 امتیاز خواهد رسید و مجیدی و شاگردانش با خیال راحت‌تری، در 7 هفته پایانی لیگ به دنبال حفظ این فاصله و قهرمانی در لیگ خواهند بود.

اولین برد در دربی: فرهاد مجیدی تا امروز در مقام سرمربی نتوانسته برنده دربی شود. او دو فصل متوالی در جام حذفی، پرسپولیس را حذف کرده اما برتری در ضربات پنالتی، برد محسوب نمی‌شود. مجیدی تا امروز 6 بار در دربی حضور داشته که در یک بازی به یحیی گل‌محمدی باخته و امیدوار است که عصر پنجشنبه بتواند طلسم پیروزنشدن در دربی را بشکند.

عبور از رکورد گل‌محمدی و پرسپولیس: برتری استقلال مقابل صنعت نفت باعث شد تا رکورد شکست‌ناپذیری شاگردان مجیدی به رکورد پرسپولیس و یحیی برسد که در 22 بازی متوالی، بدون شکست بودند و حالا استقلال و فرهاد مجیدی این فرصت را دارند که در پایان دربی، به تنهایی صاحب این رکورد شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی