|

2 پرسپولیسی بلای جان مدافعان استقلال می شوند!

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید امیری و ترابی بلای جان مدافعان کند استقلال در دربی می‌ شوند.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ برتر در ایستگاه ۲۳ و در آخرین روزهای قرن ۱۴ شاهد یکی از حساس‌ترین تقابل‌های دو تیم مطرح پایتخت خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از عرشه آنلاین؛ استقلال با فاصله ۶ امتیازی که با پرسپولیس ایجاد کرده است، در صورت نباختن در دربی روز ۲۶ اسفند مقابل پرسپولیس به یک قدمی قهرمانی خواهد رسید و در سوی مقابل پرسپولیس اگر می خواهد ششمین قهرمانی پیاپی را تکرار کند قطعا باید در دربی ۹۸ رقیب سنتی خود را ببرد.

جواد منافی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس در دربی را هم دارد، درخصوص دربی روز پنجشنبه گفت: من فکر می کنم در کل دربی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی مخصوصا به خاطر اختلاف ۶ امتیازی دو تیم خاص تر است. استقلال در این دیدار با یک امتیاز هم به هدف خود خواهد رسید، اما پرسپولیس اگر می خواهد همچنان به قهرمانی امیدوار باشد نیاز مبرم به ۳ امتیاز دارد. بازی بسیار حساس است و پرسپولیس باید احتیاط را کنار بگذارد و با یک بازی هجومی ۳ امتیاز حیاتی را بگیرد تا شرایط تیم از نظر روحی روانی برای ادامه لیگ بالا برود.

وی در ادامه افزود: کادرفنی و آنالیزور پرسپولیس تیم حریف را بررسی کرده اند و قطعاً نباید انتحاری و احساسی بازی کنند، بلکه باید باهوش باشند. پرسپولیس بازیکن باتجربه زیاد دارد و توانایی شکست دادن استقلال را خواهد داشت. به نظر من استقلال با از دست دادن دو مدافع اصلی خود کند شده و ناهماهنگ و متزلزل نشان داده و شرایط آرمانی را ندارد. و اگر مهاجمان در نزدیکی محوطه جریمه با هوش و غیراحساسی عمل کنند به راحتی می توانند به گل برسند. ترابی و امیری اگر روی فرم باشند و بازی خوب خودشان را انجام دهند قطعا خط دفاع استقلال را اذیت می کنند و به گل می رسیم.

منافی درخصوص خط دفاعی پرسپولیس هم اظهار داشت: در چند بازی اخیر مشکل داشتیم و گل هم خوردیم. تغییرات زیادی در این مدت انجام شده و کمی نگران کننده است. این دیدار حساس است و قطعا تجربه بازیکنان به کار خواهد آمد و پرسپولیس باید مراقب ضدحملات باشند.

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به تجربه بیشتر بازیکنان این تیم در دربی ها نسبت به بازیکنان استقلال گفت: این دیدار سوای همه مسابقات بوده و هست و هیچگاه تیم قوی تر از پیش برنده نبوده است. موفقیت در این دیدار به آمادگی جسمی و روحی بازیکنان بستگی دارد. استقلال قطعا می آید که نبازد و پرسپولیس هم قطعا برای برد می آید. من احساسم این است که پرسپولیس با ۲ مهاجم بازی کند تا در حملات بازیکنان بیشتری داشته باشد. شک نکنید اگر پرسپولیس گل نخورد حتما به استقلال گل می زند.

وی در ادامه اضافه کرد: تمیروف بازیکن خوبی نشان داده، هرچند هنوز نمی شود گفت در شرایط آرمانی قرار دارد چون به هماهنگی کامل نرسیده است. عبدی هم بازیکن گلزن خوبی است اما نه از ابتدا. هر وقت نیمه دوم یا به عنوان بازیکن جایگزین آمده بسیار موثرتر بوده و گل های حساسی را به ثمر رسانده و می تواند در ۲۰ دقیقه پایانی خط دفاع استقلال را اذیت کند.

منافی درخصوص ستاره احتمالی این دیدار گفت: در فاز هجومی ترابی و وحید امیری اگر سرحال باشند و روز روز آنها باشد، قطعا تعیین کننده می بینم و می توانند خط دفاع استقلال را به دردسر بیندازند و می توانیم این بازی را ببریم و لیگ را جذاب تر کنند. رامین رضاییان هم انگیزه بالایی برای درخشش دارد، اما برخلاف بازی خیلی خوبش در فاز هجومی در فاز دفاعی خوب عمل نکرده و در گلهای خورده نبودش احساس شده است. باید با بازیکنان کناری خود هماهنگ تر باشد تا موقع هجوم فضای پشت سرش را پوشش دهند.

منافی در پایان با تاکید بر اینکه نظر کادر فنی درخصوص ترکیب قطعا بالاتر ازنظرات دیگر است، گفت: به نظر من حامد لک به خاطر تجربه بالاترش نسبت به احمد گوهری در این دیدار درون دروازه قرار خواهد گرفت و انگیزه بسیار بالایی برای نشان دادن توانایی های خودش و جبران اشتباهاتش خواهد داشت. اگر در این بازی بدرخشد و پرسپولیس بازی را ببرد قطعا هواداران اشتباهات گذشته او را فراموش خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی