|

صدای کیلیان امباپه هم درآمد؛ خبری خوش برای رئال!

امباپه، ستاره فرانسوی به پوگبا گفته که از حضور در ترکیب پاری‌سن ژرمن خسته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

مذاکرات بین این ستاره فرانسوی و رئال مادرید پس از حذف عجیب پاری‌سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا به دست تیم اسپانیایی تشدید شده و بعید به نظر می‌رسد کیلیان امباپه فصل بعد در پاریس باقی بماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این سومین بار در 6 فصل گذشته بود که پاری‌سن ژرمن برتری در بازی رفت با حداقل دو گل را از دست داده و در مسابقه برگشت با لیگ قهرمانان وداع می‌کرد.

این اتفاق تلخ برابر بارسلونا در سال 2017 و منچستریونایتد در سال 2019 نیز رخ داده بود و این روند باعث بی انگیزگی کیلیان امباپه برای ماندن در پاریس شده است.

اخیرا ویدئویی از ملاقات کیلیان امباپه با پل پوگبا منتشر شده که نشان از نارضایتی ستاره جوان فرانسوی از شرایط بازی در پاریس و احتمالا تمایل او به جدایی از این باشگاه است. در این ویدئو پوگبا، هافبک منچستریونایتد از هموطنش پرسید که اوضاع در سطح باشگاهی چطور پیش می‌رود و امباپه این‌گونه پاسخ داد: " حقیقتش کمی خسته‌ام."

البته کیلیان امباپه ار نظر فردی فصل خوبی داشته است و با 15 گل در 26 بازی در لیگ یک تا به این‌جای فصل، بهترین گلزن تیمش بوده است. اما RMC Sport اخیرا در گزارشی مدعی شد که رختکن پاری‌سن ژرمن در حال حاضر به وضوح بین دو گروه بازیکنان اهل آمریکای جنوبی و فرانسوی تقسیم شده و صمیمیتی در بین بازیکنان وجود ندارد. 

شکست 3-0 پاری سن ژرمن مقابل موناکو در لیگ باعث اعتراض علنی کیلیان امباپه به عملکرد بازیکنان و در واقع بی خیالی آنها نسبت به نتایج شد و همین اتفاقات موید احتمال بالای جدایی این بازیکن از تیم فعلی و انتقال به رئال مادرید در فصل تابستان است. جالب اینجاست پل پوگبا احتمال همبازی شدن در یک باشگاه با کیلیان امباپه را رد نکرده و مدعی شد حضور با هم‌تیمی‌های فرانسوی در یک باشگاه همیشه خوب است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی