|

سه بازیکن خارجی استقلال شارژ مالی شدند

استقلال طی روزهای گذشته پرداختی به بازیکنان و مربی خارجی خود را طبق مفاد قراردادی که دارند به‌روزرسانی کرده است

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری از لحاظ درآمدزایی تا به این‌جای کار تا حدودی به اهداف اولیه خود رسیده اما همچنان تلاش‌ها برای درآمدزایی هرچه بیشتر به‌منظور تزریق به بدنه باشگاه برای پرداختی‌های جدید به کادرفنی و بازیکنان این تیم ادامه دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ براساس اعلام قبلی مقرر شده بود قبل از فینال جام‌حذفی بخش دیگری از پول استقلالی‌ها به حساب آنها واریز شود تا دریافتی آنها به‌حدود ۷۰ درصد برسد اما حالا با وجود حذف آبی‌ها از این جام، این وعده مدیران باشگاه همچنان در دستورکار قرار دارد و قرار است طی روزهای آینده و نهایتا تا پایان هفته، پرداختی دیگری ازسوی باشگاه برای اعضای تیم فوتبال استقلال در دستورکار قرار بگیرد.

بر همین اساس بازیکنان استقلال میانگین بین 50 تا 60 درصد از باشگاه دربافتی داشته‌اند که آخرین‌بار قبل از دربی و در روزهای پایانی سال گذشته، بخش دیگری از مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت شده است.همچنین طبق شنیده‌ها قرار است روال پرداختی‌ها ازسوی باشگاه تا پایان فصل به‌صورت منظم ادامه داشته باشد با این حال در انتهای فصل، این پرداختی‌ها به شکلی نخواهد بود که تسویه‌حساب کامل صورت بگیرد بلکه مقدار جزئی از قراردادها باقی می‌ماند. این درحالی است که بازیکنان استقلال از فصل گذشته نیز میانگین 15درصد از باشگاه طلبکار هستند.

ازسوی دیگر باشگاه استقلال طی روزهای گذشته پرداختی به بازیکنان و مربی خارجی خود را طبق مفاد قراردادی که دارند به‌روزرسانی کرده تا از این بابت مشکل چندانی وجود نداشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی