|

لک که به پرسپولیس برگشت بازهم گوهری گلر فیکس است؟

​هنوز مشخص نیست با بازگشت حامد لک وضعیت احمد گوهری چه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از انتقاد‌هایی که این فصل بیشتر از همیشه به کادرفنی پرسپولیس گرفته شد، تغییرات فراوان در ترکیب بود. به گونه‌ای که هر بازیکن به محض کوچکترین اشتباه در ترکیب به نیمکت تبعید می‌شد و همین موضوع باعث می‌شد تا تمرکز لازم از بازیکنان گرفته شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ احمد گوهری طی چند هفته اخیر یکی از نفراتی بود که از این نظر مشکلی نداشت. اخراج حامد لک باعث شده بود تا او تنها گزینه باشد و به همین دلیل او هفته به هفته با تمرکز بیشتر سعی می‌کرد تا اشتباهات خود را به حداقل برساند.

او اگرچه در کلین شیت پیشرفت خاصی نکرد و دروازه پرسپولیس به دلیل مشکلاتی که مجموعه تیم در ساختار دفاعی دارد، همچنان به راحتی باز هم باز شد، اما در نوع عملکردی که داشت اعتماد به نفس بهتری پیدا کرده بود و عملکرد فنی بهتری را از خود به نمایش گذاشت. تا حدی که توانست در بازی با آلومینیوم و در حالی که خط دفاعی تیم در غیاب سیدجلال حسینی کاملا از نظر فنی و روحی به هم ریخته بود یک پنالتی را مهار کرده و تیم را در بازی نگه دارد. هرچند درنهایت پرسپولیس موفق به گلزنی نشد و با شکست مقابل آلومینوم از رقابت‌های حذفی، حذف شد.

حال با بازگشت حامد لک گوهری باز هم به همان روز‌هایی بازگشته که با اولین اشتباه سایه لک را روی سر خود حس می‌کند. اگرچه بسیار بعید است برای بازی با پیکان گل محمدی در خط دروازه تغییری ایجاد کرده و از لک درون دروازه بهره ببرد، اما احمد گوهری بی تردید این گمان را خواهد داشت که با اولین اشتباه باز هم قرار است جای خود را به حامد لک بدهد و این موضوع می‌تواند برای مجموعه تیمی مشکل ساز شود. از این رو باید دید گل محمدی و فنایی با او در این خصوص گفتگویی داشته اند یا بدون این که از نظر روحی او را آماده کنند، تصمیم به اتخاذ چنین تصمیمی گرفته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی