|

امباپه امشب تکلیف رئال و پاریس را روشن می کند؟

امباپه مهاجم فرانسوی کمتر از یک ماه و نیم دیگر با پی اس جی قرارداد دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده امباپه وجود داشته است و اخیرا برخی رسانه ها مدعی شده بودند که کیلیان در مراسم انتخاب بهترین های سال فوتبال فرانسه که توسط اتحادیه ملی فوتبالیست های حرفه ای برگزار می شود، در مورد اینده اش صحبت می کند هر چند که مارکا گزارش داد که این اتفاق رخ نخواهد نداد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ در حقیقت کل تیم پی اس جی برای سفری تبلیغاتی راهی دوحه شده اند اما امباپه که امشب قرار است مورد تجلیل قرار بگیرد، به این سفر نرفته است. همین مسئله باعث شده تا خیلی ها تصور کنند که امباپه قرار است که امشب حرف مهمی در مورد آینده اش بزند و در مورد احتمال پیوستن به رئال صحبت کند.مارکا البته این احتمال را رد کرده است و اعلام کرده است که کیلیان قصدی برای صحبت در مورد اینده خود ندارد. به گفته این منبع، امباپه هنوز در مورد آینده اش تصمیم نهایی را نگرفته است و در روزهای آینده پس از جلسه با خانواده اش در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

پی اس جی همه تلاش خود را کرده تا نظر امباپه را به خود جلب کند و پیشنهاد تمدید را به کیلیان داده است  اما با این وجود رسانه های اسپانیایی گزارش داده اند که این بازیکن از هر زمان دیگری به رئال نزدیک تر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی