|

مسئولان فدراسیون در بیزینس کلاس؛ بازی ایران و کانادا روی هوا!

ماجدی، رضاییان، کامرانی فر، اسدی، پاینده و تعدادی از بازیکنان در پرواز بیزینس کلاس نشسته بودند تا برای دریافت ویزای کانادا به ترکیه بروند!

لینک کوتاه کپی شد

فدراسیون فوتبال کانادا در حالی خبر لغو بازی دوستانه ایران و کانادا را اعلام کرد که گروهی از مسئولان فدراسیون فوتبال در فرودگاه و در حال سفر به ترکیه بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، در حالی که لغو بازی ایران و کانادا به دلایل غیر ورزشی قابل پیش‌بینی بود، مسئولان فدراسیون فوتبال امروز قصد داشتند همراه چند بازیکن تیم ملی به استانبول سفر کرده تا فردا برای دریافت ویزا به سفارت کانادا در ترکیه بروند اما در حالی که میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال به اتفاق بهرام رضاییان و حسن کامرانی‌فر به ترکیه سفر کرده بودند و روی هوا، در هواپیما حضور داشتند و حمیرا اسدی، محمد جماعت، محمد جواد پاینده و چند بازیکن تیم ملی در پرواز بیزینس کلاس آماده سفر به ترکیه بودند، فدراسیون فوتبال کانادا از طریق توییتر خبر لغو بازی ایران و کانادا را اعلام کرد.

آرزوی بر باد رفته عده ای که خواهان ثبت ویزای کانادا در گذرنامه هایشان بودند

قرار بود گروهی دیگر از بازیکنان تیم ملی هم فردا برای دریافت ویزای کانادا راهی آنکارا شوند. اگر فدراسیون فوتبال کانادا یک روز دیرتر خبر لغو بازی را اعلام می کرد، دوستانی که آرزو داشتند ویزای کانادا در گذرنامه های شان ثبت شود به این آرزوی خود می رسیدند! به هر حال ساعتی پیش مسئولان فدراسیون فوتبال در فرودگاه تهران از پرواز بیزینس کلاس پیاده شدند و تازه به آنها گفتند بازی ایران و کانادا لغو شده است و شما دیگر به ویزا نیازی ندارید.

البته از همان روزهای اول قابل پیش‌بینی بود کانادا این بازی را لغو می‌کند اما شوق دریافت ویزا باعث شد عده ای روی برگزاری این بازی بی دلیل پافشاری کنند. نتیجه این پافشاری یک ضرر مالی سنگین به دلیل رزرو پرواز بیزینس کلاس آقایان به استانبول و خرید بلیط سفر به آنکارا برای تمامی مربیان و بازیکنان تیم ملی و هزینه هتل در ترکیه بوده و علاوه بر آن تیم ملی هم فرصت مناسب برای پیدا کردن حریف تدارکاتی را از دست داده است!

اسدی از فرودگاه برگشت، حامد مومنی در استانبول!

خبر تکمیلی: وقتی خبر لغو بازی ایران و کانادا اعلام شد مسئولان فدراسیون فوتبال (اسدی، جماعت و پاینده) از فرودگاه برگشتند اما مومنی صبح امروز به استانبول رفته بود و حالا باید با اولین پرواز به تهران برگردد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی