|

جام طلایی آبی شد؛ استقلال آقای رکورد ها!

استقلال تهران با رکوردشکنی قهرمان لیگ برتر شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر امشب به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که جدال دو تیم به تساوی بدون گل انجامید.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ این بازی از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی با حضور حدود 80 هزار تماشاگر آبی پوش آغاز شد و استقلال برای پایان شیرین لیگ و کامل کردن جشن قهرمانی هجومی به زمین آمد. در تیم نفت، علی محسن زاده دروازه بان این تیم چهره پرکار نیمه نخست بود و بارها مجبور شد تا به حملات و ضربات بازیکنان تیم استقلال واکنش نشان بدهد.

نخستین موقعیت جدی استقلال در دقیقه 7 به دست آمد و محسن زاده موفق شد شوت صالح حردانی را به کرنر بفرستد. در دقیقه 29 هم استقلال می‌توانست به گل برسد اما شوت جعفر سلمانی بعد از برخورد با مدافع نفت تغییر جهت داد و در ادامه توسط محسن زاده به کرنر رفت. آرمان رمضانی دیگر بازیکن استقلال هم در دقیقه 38 تا آستانه گلزنی پیش رفت اما توپ بعد از برخورد با امین اسدی بازیکن نفت، توسط دروازه بان این تیم مهار شد. جدی ترین فرصت شاگردان رضا مهاجری در تیم نفت مسجد سلیمان در دقیقه 34 رقم خورد. این فرصت حرکت در عرض امیر روستایی و شوت او به سمت دروازه آبی پوشان بود که با اختلاف کم به اوت رفت.

استقلال در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و بازی مالکانه‌ای به نمایش گذاشت. آرمان رمضانی در دقیقه 51 نخستین موقعیت خطرناک نیمه دوم را از دست داد. او پس از این که پاس بسیار خوبی در پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان دریافت کرد، شوتش را به دروازه نفت زد اما محسن‌زاده مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه استقلال چند موقعیت خطرناک دیگر هم به دست آورد که واکنش‌های محسن‌زاده و بی‌دقتی مهاجمان فرهاد مجیدی باعث شد که هیچ کدام از آن‌ها به گل تبدیل نشود. از آن طرف، نفت مسجد سلیمان چشم به استفاده از ضدحملات داشت. زردپوشان خوزستانی در دقیقه 69 می‌توانستند با شوت خطرناک پیمان میری از پشت محوطه جریمه به گل برسند اما این توپ از کنار دروازه با فاصله کمی به بیرون فت. بازی در 15 دقیقه پایانی با وجود این که در اختیار استقلال داشت اما موقعیت خطرناکی روی دروازه نفت ایجاد نکرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم استقلال با 68 امتیاز و بدون حتی یک شکست قهرمان لیگ برتر شد و نفت مسجدسلیمان هم در لیگ برتر ماندنی شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی