|

یحیی گل محمدی از نقل و انتقالات پرسپولیس گلایه دارد!

یحیی گل محمدی در خصوص وضعیت این روزههای پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات را خوب شروع کردیم اما به شکل عجیبی متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس معتقد است که روند نقل‌وانتقالاتی این تیم به طرز عجیبی متوقف شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ تمرین امروز سرخ‌پوشان پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که با مجوز کادرفنی و موافقت مدیران باشگاه، حضور اصحاب رسانه در تمرین بلامانع بود و همین مسئله باعث شد تا سکوت یحیی گل‌محمدی نسبت به حواشی روزهای اخیر و روند کُند نقل‌وانتقالات پرسپولیس بعد از شروع طوفانی‌اش، شکسته شود. او هم‌چنین از عدم جذب دستیار برای تکمیل کادرفنی‌اش گلایه کرد.

شروع خوبی در نقل‌وانتقالات داشتیم اما ...

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در واکنش به روند جذب بازیکن از سوی سرخ‌پوشان پایتخت در پنجره نقل‌وانتقالات توضیح داد: «نقل و انتقالات را خوب شروع کردیم اما به شکل عجیبی متوقف شد. باید در 2-3 پست بازیکن بگیریم. روند یارگیری ما کُند پیش می‌رود و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.»

گل‌محمدی در واکنش به شایعه توقف نقل‌وانتقالات پرسپولیس با توصیه شخصی خاص گفت: «نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. من گزینه پیشنهاد دادم اما هیچ تلاشی برای عقد قرارداد با گزینه مدنظر من اصلا انجام نشد. در جلسه امروز هم ایشان خیلی گُنگ و مبهم در این‌باره صحبت کرد ولی متوقف شده و خبری نیست!»

دو مهاجم خارجی می‌خواهم

سرمربی پرسپولیس درباره روند جذب مهاجم پاسخ داد: «من امروز دو بازیکن به لیست خودم اضافه کردم که برای جذب این دو بازیکن مدیران باشگاه مشغول فعالیت هستند تا جواب قطعی را به ما بدهند. مهاجمی که می‌شناسید (کاسیانو) و من دو سه هفته زنگ می‌زنم می‌گویند مشکل انتقال پول به پرتغال داریم. من نباید در این‌باره پاسخگو باشم و عجیب و غریب این جریان متوقف شده است.»

تا سه روز دیگر دستیار اول من مشخص می‌شود

گل‌محمدی در پاسخ به این‌که آیا دستیار اول او معرفی شد، گفت: «من با دو نفر برای حضور در کادرفنی پرسپولیس صحبت کردم و فکر می‌کنم در این دو سه روز با یک گزینه به توافق نهایی خواهیم رسید و معرفی خواهد شد.»

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود، فضای مجازی را موثر بر تغییر و تحولات در کادرفنی سرخ‌پوشان برای فصل جدید دانست. او در این‌باره گفت: «متاسفانه جریانات و جو بدی راه افتاد و خیلی از این جریانات، کنترل شده توسط افراد غیرپرسپولیسی است. من خودم زیاد در فضای مجازی فعالیت ندارم اما من وقتی کامنت‌ها را بررسی می‌کنم، می‌بینم 70-80 درصد پیج‌های فیک غیرپرسپولیسی هستند.»

صحبتی برای تیم ملی نشده و به پرسپولیس تعهد دارم

یحیی گل‌محمدی درباره شایعات ضد و نقیض پیرامون حضور احتمالی او روی نیمکت تیم ملی پاسخ داد: «صحبتی با من نشده و هیچ پیشنهادی برای تیم ملی به من ارائه نشده است. برای هر مربی بزرگترین افتخار این است که مربی تیم ملی شود و این برای همه مربیان اتفاق بزرگی است اما با من صحبتی نشده است.»

گل‌محمدی درباره اولویت کاری خود گفت: «در هر صورت اگر صحبتی شود، من به اینجا (پرسپولیس) تعهد دارم و افتخار کار با پرسپولیس را دارم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی