|

ادعای رسانه اروپایی در مورد تیم بعدی ستاره استقلال!

بحث جدایی امیرحسین حسین زاده وینگر جوان از استقلال مدت هاست که در رسانه‌ ها مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شارلوا که پیش از این بازیکنان ایرانی متعددی از جمله کاوه رضایی، علی قلی زاده، امید نورافکن و یونس دلفی را در ترکیب خود دیده است، حالا دست روی وینگر جوان استقلال گذشته که یک فصل طلایی را در ترکیب تیم فرهاد مجیدی سپری کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ حسین زاده، یک فصل دیگر با آبی‌های پایتخت قرارداد دارد اما با توجه به بند فسخ موجود در قراردادش که گفته می‌شود بین 200 تا 250 هزار دلار است، می تواند از استقلال جدا شده و راهی تیم مورد نظرش شود.

در همین رابطه، وب سایت footnews بلژیک در خبری به اخبار نقل و انتقالاتی تیم‌های مختلف لیگ این کشور پرداخت و در بخشی نیز تحرکات شارلوا در بازار تابستانی را زیر ذره بین قرار داد.

dtftyt

این رسانه نوشته است: مهدی بیات، مدیرعامل باشگاه شارلوا،تایید کرد که این تیم در آستانه جذب دو مهاجم جوان است. اول و مهم‌تر از همه، نذیر بن‌بوعلی مهاجم مرکزی است. این بازیکن 22 ساله الجزایری از تیم ای.سی پارادو کشورش می آید. خبر تایید شده دیگری نیز وجود دارد، شارلوا بار دیگر وارد بازار ایران می شود. آنها با امیرحسین حسین زاده یک وینگر چپ 21 ساله، تیمشان را تقویت خواهند کرد.

در نخستین تمرین استقلال برای آغاز فصل جدید، حسین زاده خود را به کادرفنی جدید آبی‌ها معرفی کرد اما در ادامه از شرکت در تمرینات و سفر به اردوی ترکیه خودداری نمود تا بدین ترتیب جدایی او قطعی شود.

تابستان گذشته بود که حسین زاده از سایپا به استقلال آمد و با اعتماد فرهاد مجیدی به این بازیکن، او توانست به صورت ثابت در ترکیب تیمش به میدان رفته و به پدیده لیگ قبل تبدیل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی