|

با پول کاسیانو دیاز کدام ستاره های مشهور را می توان خرید؟!

پرسپولیس درحالی به سراغ کاسیانو رفته که بهترین فرم در دوران فوتبالش را در 2 فصل اخیر و در ویزلا داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به اینکه کاسیانو با ویزلا هنوز یک فصل دیگر قرارداد دارد، بخشی از این مبلغ برای صدور رضایتنامه او به تیم پرتغالی پرداخت می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شبکه لحظه؛ سوال اینجاست که آیا قرمزها به‌جای این بازیکن نمی‌توانستند به سراغ مهاجمانی بروند که حتی اگر قرار است مبلغی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار یورو برایشان هزینه شود حداقل بازیکن آزاد باشند و باشگاه فقط مستقیما با بازیکن و مدیربرنامه‌هایش طرف باشد؟

دنیل استوریج: مشهورترین بازیکنی که در این محدوده قیمتی قرار دارد، استوریج است که سابقه بازی در منچسترسیتی، لیورپول و چلسی را در کارنامه دارد و در تیم ملی انگلیس هم ۲۶ بار به میدان رفته و ۸ گل ملی هم در کارنامه دارد. درحال حاضر فقط ۶۰۰ هزار یورو ارزش دارد.

دنی بلوم: وینگر آلمانی که در سه فصل اخیر در بوندس‌لیگای ۲ و تیم بوخوم عملکرد قابل‌قبولی داشته است. قراردادش در ابتدای تابستان امسال با بوخوم به پایان رسید و درحال حاضر به‌عنوان بازیکن آزاد ۶۰۰ هزار یورو ارزش دارد.

فدریکو سانتاندر: مهاجم ۳۱ ساله و اهل پاراگوئه که ستبقه بازی برای تولوز، کپنهاگن و بولونیا را دارد.او در پایان فصل قبل با پایان قراردادش با تیم ایتالیایی هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده و ارزش او هم ۶۰۰ هزار یورو است.

اندی کارول: این مهاجم نامدار انگلیسی فصل قبل را در ردینگ و سپس وست بروویچ آلبیون در لیگ چمپیونشیپ گذراند که مجموعا ۵ گل زد و حالا هم بازیکن آزاد است. این مهاجم ۳۳ ساله هم ۶۰۰ هزار یورو قیمت دارد.

آداما دیامونده: این مهاجم نروژی در سال ۲۰۱۵ وقتی در تیم استابک سوئد درخشید به هال‌سیتی رفت و سپس راهی لیگ آمریکا شد تا برای لس‌آنجلس FC بازی کند. او فصل پیش در لیگ ستارگان قطر بازی کرد. او در ۳۲ سالگی ۶۰۰هزار یورو قیمت دارد.

هال رابسون-کانو: مهاجم ولزی و ۳۳ ساله که سال‌ها در تیم‌های وست‌برومویچ و ردینگ بازی کرده اما این روزها بدون تیم مانده است. ارزش این بازیکن ۵۰۰ هزار یورو است.

سباستین جیووینکو: مهاجم سابق یوونتوس و پارما که سابقه قهرمانی آسیا با الهلال را هم دارد. حالا به‌عنوان یک مهاجم آزاد ۵۰۰ هزار یورو قیمت دارد.

ویلفرد بونی: مهاجم سابق منچسترسیتی که سال قبل هم در نایمخن هلند بازی می‌کرد. مدتی در قطر برای العربی و سپس در عربستان برای الاتحاد بازی کرد. قیمت او فقط ۳۰۰ هزار یورو ذکر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی