|

پنالتی استقلال در بازی با سپاهان دیده نشد؟!

رضا کرمانشاهی، معتقد است بیژن حیدری می توانست در جریان قضاوت دیدار امشب استقلال و سپاهان، یک پنالتی به سود آبی ها اعلام کند.

لینک کوتاه کپی شد

در اولین روز از بازی های فصل جدید لیگ برتر، بیژن حیدری بازی حساس استقلال و سپاهان را قضاوت کرد. این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رضا کرمانشاهی، داور سرشناس فوتبال ایران که به تازگی با دنیای قضاوت خداحافظی کرده، به عنوان کارشناس داوری، قضاوت بیژن حیدری را برای مخاطبان رسانه طرفداری آنالیز و تحلیل کرده است.

رضا کرمانشاهی درباره قضاوت این بازی حساس که حکم افتتاحیه لیگ بیست و دوم را داشت، گفت:

دکتر بیژن حیدری با کمک ایلدروم و عالیقدر قضاوت بازی حساس استقلال و سپاهان را برعهده داشتند و در مجموع به خوبی از عهده این کار برآمدند. با توجه به این نکته که هر سه نفر، باتجربه هستند، به خوبی بازی را اداره کردند. کمک ها در مورد اعلام آفسایدها به درستی عمل کردند. در هر دو نیمه چند مورد آفساید بود که هم ایلدروم و هم عالیقدر به درستی پرچم زدند. در مجموع بیژن حیدری هم در اخطار و آوانتاژ یک دست عمل کرد و البته از ایشان توقعی جز این هم نمی رفت.

رضا کرمانشاهی، درباره لحظه های مهم بازی استقلال و سپاهان گفت:

دقیقه 25 بازی اتفاقی رخ نداد که مربی استقلال اعتقاد به خطای هند داشت و تصمیم داور کاملا درست بود. خطایی هم که بیژن حیدری پشت محوطه جریمه گرفت کاملا درست بود ولی فقط در دقیقه 83 یک شارژ کردن روی بازیکن استقلال در محوطه جریمه سپاهان اتفاق افتاد که از تصاویر تلویزیونی پنالتی دیده می شد و می توانست برای استقلال پنالتی بگیرد. پنج دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم هم تصمیم درستی بود و با توجه به این موضوع که هر دو گل سپاهان به شکل سالم به ثمر رسید، آن اشتباه احتمالی در اعلام پنالتی هم تاثیری روی نتیجه بازی نداشت.

رضا کرمانشاهی همچنین به دو نکته از حاشیه بازی اشاره کرد و گفت:

یک نکته ای که می توان از هیات فوتبال تهران ایراد گرفت، کمبود تابلوی الکترونیکی در ورزشگاه آزادی است. باید دو تابلوی الکترونیکی در این ورزشگاه باشد اما در این بازی دیدیم که فقط یک تابلوی الکترونیکی بود و این اصلا زیبنده و برازنده ورزشگاه آزادی نیست که یکی از دو تابلو، دستی و قدیمی باشد. خواهش می کنم هیات فوتبال تهران یک تابلوی الکترونیکی دیگر برای تعویض در ورزشگاه آزادی تهیه کند.

نکته دیگری هم که به چشم آمد، کولینگ برک دو نیمه بود که به نظر من اصلا ضرورتی نداشت. ما دوران پیک کرونا را پشت سر گذاشتیم و گرمای هوا هم اصلا نداشتیم. ساعت بازی به گونه ای تنظیم شده بود که به گرمی هوا نمی خورد. برای من تعجب انگیز بود که چرا در هر دو نیمه داور، بازی را متوقف کرد و استراحت داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی