|

چرا دیاباته پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد؟

درحالیکه کار پیوستن دیاباته به پرسپولیس تمام شده بود، ناگهان این بازیکن به پرسپولیسی ها جواب منفی داد.

لینک کوتاه کپی شد

تقریبا از ابتدای نقل و انتقالات شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال که بازی های بسیار خوبی با پیراهن این تیم انجام داد و آقای گل لیگ برتر هم شد، به پرسپولیس معرفی شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ دیاباته که فصل قبل در تیم الغرافه قطر بازی می کرد ، هم اکنون بازیکن آزاد است و مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد. با این حال گل محمدی به چند دلیل از جمله مصدومیت های فراوان ، آماده نبودن و دوندگی پایین ، قبل از خرید لوکادیا ، برای جذب دیاباته اکی نداده بود.

مدیران پرسپولیس به دلیل قیمت مناسب و اینکه دیاباته بازیکن آزاد است، او را گزینه مناسبی برای پرسپولیس می دانستند. حالا و بعد از پرسپولیسی شدن لوکادیا ، دوباره طی روزهای گذشته نام شیخ دیاباته برای حضور در پرسپولیس مطرح شد ولی این بار سرمربی پرسپولیس نظرش را تغییر داد و به مدیران پرسپولیس اعلام کرد موافق جذب دیاباته است.

مدیران پرسپولیس هم طی روزهای گذشته مذاکرات بسیار خوبی با شیخ و ایجنتش انجام دادند و حتی به توافق هم رسیدند. با این حال در آخرین لحظه دیاباته به مدیران پرسپولیس اعلام کرد نمی تواند به ایران بیاید.

اشگاه پرسپولیس بعد با مبلغ ۳۷۵ هزار دلار برای یک فصل با شیخ دیاباته به توافق رسید و قرار بود در صورت رضایت طرفین و البته آمادگی دیاباته این قرارداد برای یک فصل دیگر تمدید شود.

دیاباته هم یکشنبه تست های پزشکی خود را در قطر پشت سر گذاشت و مشکلی از بابت مصدومیت نبود. مهاجم سابق استقلال مدارک تایید تست پزشکی ، برگه فسخ قرارداد با الغرافه ، پاسپورت و سایر مدارک لازم را برای باشگاه پرسپولیس ایمیل کرد و سپس مدیران پرسپولیس برای این بازیکن بلیط سفر به تهران را تهیه کردند و قرار بود شیخ در همین هفته به تهران بیاید و باشگاه پرسپولیس از او رونمایی کند.

در اتفاقی عجیب اما دیاباته فقط به فاصله دو ساعت از ارسال مدارک، با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس می گیرد و می گوید به دلیل مشکلات خانوادگی نمی تواند به ایران بیاید و با پرسپولیس قرارداد ببندد.

این درحالیست که دیاباته به همراه خانواده خود یکسال در تهران زندگی کرده بود و با شرایط زندگی در ایران کاملا آشنایی داشت. شنیده ها حاکی از آن است که در همین مدت کوتاه و بعد از تماس هایی که از ایران با دیاباته می گیرند، او برای عقد قرارداد با پرسپولیس دچار تردید می شود و در نهایت بعد از مشورت با همسرش ، قید حضور در پرسپولیس را می زند.

حال اینکه این تماس ها از سوی چه کسی بود، برما پوشیده است. عده ای می گویند پای پیشنهاد بهتری به لحاظ مالی در میان است و بعضی ها هم معتقدند ، هجوم هواداران استقلال به صفحه دیاباته و درخواست آن ها برای نیامدن این بازیکن  به پرسپولیس  در تصمیم شیخ تاثیرگذار بود.

گفتنی است یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس خبر منتفی شدن حضور دیاباته در این تیم را تایید کرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی