|

پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس علیه وزارت ورزش؟!

از منابع موثق شنیدیم پیشکسوتان پرسپولیس بیانیه ای علیه وزارت ورزش صادر کرده اند، بیانیه ای که بعد از دیدار این هفته پرسپولیس منتشر می شود.

لینک کوتاه کپی شد

قرار بود بیانیه پیشکسوتان پرسپولیس امروز منتشر شود اما از آنجا که پرسپولیس جمعه 4 شهریور باید در اراک به مصاف آلومینیوم برود، پیشکسوتان پرسپولیس دسته نگه داشتند تا بازی پرسپولیس برگزار شود و اوایل هفته آینده بیانیه را منتشر کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ البته این بیانیه در مورد اتفاقات داخلی پرسپولیس نیست. دلخوری آنها از مواضع اخیر وزارت ورزش و همینطور تصمیم هایی است که وزارت در چند وقت اخیر در مورد مسائل ریز و کلان پرسپولیس اتخاذ کرده است. شنیدیم پیشکسوتان پرسپولیس به سدت دلخور هستند و بر پایه همین دلخوری بیانیه تندی آماده کرده اند که قرار است ابتدای هفته آینده منتشر شود. همچنین پیشکسوت های باشگاه نیز منتظر هستند تا بعد از انتشار بیانیه علیه وزارت ورزش مصاحبه کنند و این دلخوری ها را به زبان بیاورند.

بخشی از بیانیه آمده است:شاید با رفتارهای پوپولیستی بشود سر هواداران را کلاه گذاشت ولی پیشکسوتان فریب این رفتارها را نمی خورند!

گفته می شود پیشکسوتان استقلال هم قول هایی به شرکت پیشکسوتان پرسپولیس داده اند که بعد از انتشار بیانیه آنها را همراهی خواهند کرد.

با این حساب طی هفته آینده و روزهای بعد از آن باید منتظر طوفان پیشکسوتان سرخابی علیه وزارت ورزش باشیم.

از آنجا که برخی موارد مطرح شده در بیانیه روی هواداران تاثیر می گذارد به همین خاطر پیشکسوتان تصمیم گرفتند قبل از بازی این بیانیه را منتشر نکنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی