|

ائتلاف ماجدی با نفع تاج البته به شرط ماشین شاسی بلند و حقوق 25 میلیونی!

شایعه ائتلاف تاج و ماجدی به گوش رسید و می گویند احسان اصولی تلاش می کرد دو طرف را به هم نزدیک کند...

لینک کوتاه کپی شد

میرشاد ماجدی، سرپرست موقت فدراسیون فوتبال و مهدی تاج، نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا که فردا به اتفاق عزیز الله محمدی بر سر ریاست فدراسیون فوتبال رقابت می کنند، دو بار تا نیم قدمی توافق و ائتلاف پیش رفتند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، میرشاد ماجدی و مهدی تاج فردا در حالی برای پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال رقابت می کنند که پیش از این قرار بود با یکدیگر ائتلاف کنند.

گفته می شود اولین بار یک شب قبل از آخرین روز نام نویسی، میرشاد ماجدی به دیدار تاج رفت و اعلام کرد اگر تاج بعد از ریاست فدراسیون، کمیته آموزش، کمیته جوانان و کمیته فنی را از او نگیرد و اجازه بدهد همچنان او به عنوان مدیر فنی فدراسیون به فیفا معرفی شود به شرط آن که ماشین فدراسیون فوتبال زیر پایش بماند و همین حقوق فعلی را هم ماه به ماه از فدراسیون دریافت کند، به نفع تاج کنار می رود.

گویا مهدی تاج هم شروط 6 گانه میرشاد را می پذیرد اما ساعتی بعد ماجدی پشیمان می شود و اعلام می کند نایب رییسی اول فدراسیون را هم می خواهد که مهدی تاج چون از قبل با مهدی محمد نبی توافق کرده بود، این شرط را نمی پذیرد و ائتلاف منتفی می شود.

بار دوم هم گویا احسان اصولی از طرف سرپرست فدراسیون به تاج پیشنهاد می کند جلسه ای با میرشاد ماجدی داشته باشد تا طرفین ائتلاف کنند که این بار تاج حاضر به پذیرش این پیشنهاد نمی شود.

روز دوم شهریور ماه، روزنامه اعتماد در گزارشی با تیتر رییس 25 میلیون تومانی، خواسته های میرشاد ماجدی را به سخره می گیرد و می نویسد ماجدی حاضر بوده به شرط حفظ حقوق 25 میلیون تومانی اش و نگه داشتن ماشین شاسی بلند فدراسیون فوتبال به نفع تاج کنار بکشد و چنین شخصی که به خاطر منافع فردی حاضر به ائتلاف می شود، نباید گزینه اعضای مجمع برای اداره فوتبال باشد.

امروز هم پایگاه خبری آخرین خبر همین گزارش را به شکلی دیگر بازنشر می دهد و می نویسد ماجدی مایل به ائتلاف با تاج بود و اطرافیانش او را از این کار منصرف کردند. اطرافیان مهدی تاج هم تلاش های میرشاد ماجدی برای ائتلاف با مهدی تاج را نشانه علاقه او به دریافت امتیازهای شخصی از کنار فوتبال می نامند و معتقدند مجمع نباید به فردی رای بدهد که حاضر بوده با گرفتن امتیازهایی مثل ماشین شاسی بلند، حقوق 25 تا 30 میلیون تومانی، پست مدیر فنی فدراسیون (این پست سالیانه 100 هزار دلار از طرف فیفا دستمزد دارد) و کمیته های آموزش و جوانان و فنی، از روی صندلی ریاست فدراسیون به نفع شخص دیگری کنار برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی