|

پیش بازی اینتر - بایرن؛ نگاه ها به گروه مرگ + ترکیب احتمالی دو تیم

اولین بازی گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23:30 بین فینالیست‌ های سال 2010 برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

همه چیز در جدال‌های رو درروی 2 تیم بزرگ بوندس‌لیگا و سری‌آ از تعداد برد و باخت تا گل‌های زده و خورده برابر است؛ با این نکته که یکی از باخت‌های بایرن مونیخ به منزله از دست دادن جام قهرمانی اروپا در فاصله یک قدمی آن بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ مونیخی‌ها هنوز فرصت مداوای این زخم عمیق را به دست نیاورده‌اند و امشب در خانه حریف به دنبال التیام جراحت کهنه می‌باشند.

اینتر؛ به امید امنیت خانگی

نراتزوری یک فصل بعد از مجروح کردن تاریخچه بایرن مونیخ در فینال، باز هم مقابل این تیم در مرحله یک‌ هشتم پایانی قرار گرفت اما از دم تیغ انتقام باواریایی‌ها گریخت و مجددا زخم دیگری بر پیکره غول فوتبال آلمان با حذف این تیم وارد کرد. در مجموع اینتر برای حریف امشبش دستکم در تقابل‌های آخرشان، یادآور خاطرات خوبی نیست. شاگردان اینزاگی فصل را با بهترین فرم ممکن شروع نکرده‌اند اما خانه همچنان برای آن‌ها یک سنگر امن به شمار می‌رود. آبی‌پوشان شهر میلان در این فصل هنوز در ورزشگاه خانگی نتیجه‌ای به غیر از برد را تجربه نکرده و در هر 2 میزبانی خود 3 بار دروازه رقبا را گشوده‌اند. با این حال جوزپه‌ مه‌آتزا هنوز شاهد رقیب بزرگی برای اینتر به عنوان میزبان در این ورزشگاه نبوده و بایرن می‌تواند امنیت خانه حریف امشبش را زیر سوال ببرد. نکته مثبت دیگر اینتری‌ها این است که نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ ایتالیا با اتکا به مهاجمان فرصت‌طلب و خطرناکش، حتی در غیاب روملو لوکاکو در تمام بازی‌های این فصل موفق به گلزنی شده‌اند و هیچ دروازه‌ای از خطر آن‌ها در امان نبوده است. اینتر در 4 دوره اخیر لیگ قهرمانان، 3 بار در مرحله گروهی متوقف شده و هرگز حتی با وجود رقبای بزرگش در گروه این فصل، نمی‌خواهد به این مرحله بسنده کند و با تمام توان برای اولین جنگ خود به میدان خواهد رفت. اینتر برای سربلند کردن در روزهای نخست فصل جدید و خارج شدن از فشار ناکامی‌های لیگ و شکست مادونینا، مجبور به غلبه بر بایرن است و این موضوع زنگ خطر مهمی را برای حریف به صدا در می‌آورد؛ چرا که میزبان فقط برای 3 امتیاز پذیرای حریفش می‌شود.

بایرن مونیخ؛ در اندیشه ترمیم تاریخ

تیم بدون شکست بوندس‌لیگا در 7 مسابقه فصل جدید در تمام رقابت‌ها 27 بار موفق به باز کردن دروازه حریفانش شده است و این به معنی میانگین شگفت‌انگیز نزدیک به 4 گل در هر مسابقه است. آمار فنی بایرن هم بر روحیه سراسر هجومی تیم ناگلزمن صحه می‌گذارند و سرمربی جوان باواریایی‌ها تیمش را فقط برای گلزنی توجیه می‌کند. به این ترتیب مهاجمان بایرن شب آرامی را در میلان برای حریفشان در نظر نمی‌گیرند و مطابق عادت بازی‌های گذشته برای باز کردن دروازه رقیب به میدان می‌روند. با این وجود قدرت اصلی بایرنی‌ها که می‌تواند تبدیل به نقطه ضعف آن‌ها شود، در سابقه تقابل با میزبان امشب و انگیزه انتقام آن‌ها نهفته و بایرن با داشته‌های انگیزشی به ایتالیا سفر کرده است. مونیخ در هر 2 تقابل پیشین خودش مقابل اینتر از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و پس از ناکامی در فینال، شکست به دلیل گل زده کم‌تر در زمین رقیب را یک فصل پس از تماشای نزدیک جامی که از دستش سر خورد، تجربه کرده بود. بایرن 2 فصل گذشته هم در مرحله گروهی به پست اینزاگی خورده بود که با همین ناگلزمن، رفت و برگشت، سرمربی کنونی اینتر را با شکست مواجه کرد. در مجموع بایرن هیچ چیزی برای ارائه یک نمایش قدرتمندانه در خانه اینتر کم ندارد. فقط همان انگیزه انتقام در صورتی که اتفاقات بازی به نفع اینتر پیش برود، ممکن است گریبان مونیخی‌ها را بگیرد و ذهنیت آن‌ها را از انتقام‌جویی به سمت تسلیم در مقابل عادت شکست در برابر نراتزوری سوق دهد. در کنار تاخت و تاز بایرن، ثابت شده اگر حریف برنامه خوبی برای رویارویی با این تیم داشته باشد، قهرمان بوندس‌لیگا مستعد ناکامی است. این موضوع را گلادباخ و یونیون برلین به اثبات رسانده‌اند و ایستگاه اینتر به مراتب نام بزرگ‌تری از 2 ایستگاه توقف بایرنی‌ها به شمار می‌رود. بایرن مونیخ به جز اینتر مجبور است با بارسای مجهز به لواندوفسکی مواجه شود و به همین منظور می‌خواهد هر طور شده هم انتقام شکست‌های پیشین را بگیرد و هم با دست پر و امید بیشتری به صعود، ایتالیا را ترک کند.

سابقه تقابل و شرایط بازی

2 تیم 7 بار یکدیگر را در رقابت‌های مختلف دیدار کرده‌اند که برد هر 2 تیم در عدد 3 به تساوی رسیده و یک بازی هم با تساوی به اتمام رسیده است. هر 3 برد بایرنی‌ها در زمین اینتر رقم خورده و در تعداد گل زده به یکدیگر هم همه چیز برابر است. لوکاکو تیمش را همراهی نمی‌کند اما اینتر جایگزین‌های مناسبی را خواهد داشت و بایرن  با غایب شاخصی مواجه نیست. 9 قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا قرار است امشب در یک میدان جمع شود و در قالب 2 تیم روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرد. بایرن با قهرمانی‌های بیشتر و نزدیک‌تر و اینتر با عناوین دورتر و کم‌تر، ولی هر 2 متعلق به جرگه بزرگان فوتبال قاره سبز، چشم در چشم یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند تا شب دوم لیگ قهرمانان میزبان یک فینال زودرس باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

RGRRGRG

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی