|

رکوردی که ریکاردو ساپینتو آن را شکست!

تیم استقلال بعد از سپری کردن 26 بازی ، توانست در نیمه اول یک دیدار، 2 گل به ثمر برساند.

لینک کوتاه کپی شد

شروع طوفانی استقلال در استادیوم آزادی، نویدبخش یک بازی جذاب و دیدنی از سوی شاگردان ریکاردو ساپینتو بود که این اتفاق نیز رخ داد و آبی پوشان بهترین عملکرد خود در لیگ جدید را به نمایش گذاشتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛  پس از اینکه پیمان بابایی توانست در دقیقه سوم مسابقه توپ را وارد دروازه میهمان کند، او به 3 طلسم منفی برای آبی پوشان پایان داد. نخست اینکه استقلال بالاخره و پس از سه بازی متوالی و گذشت بیش از 300 دقیقه توانست دروازه نساجی و علیرضا حقیقی را باز کند.

طلسم منفی دومی که شکسته شد، دقایق بالای گل نزدن های تیم ساپینتو بود. پس از گلی که کوین یامگا در دقیقه 75 دیدار با مس کرمان به ثمر رساند، آبی ها در 2 دیدار با نفت مسجدسلیمان و پیکان در امر گلزنی ناکام بودند و با احتساب 15 دقیقه پایانی دیدار با مس و 3 دقیقه از بازی با قائمشهری ها، استقلال پس از 198 دقیقه موفق به گلزنی شد.

اما طلسم سومی که روز گذشته شکسته شد، گلزنی استقلال در نیمه های نخست بود. پس از آنکه محمد دانشگر در دقیقه 6 دیدار با سپاهان دروازه زردپوشان را در نصف جهان باز کرد، آبی پوشان در 10 دیدار متوالی نتوانسته بودند که در 45 دقیقه ابتدایی به گل برسند که این رکورد منفی نیز بالاخره شکسته شد.

نکته جالب و آماری بعدی اینکه استقلال پس از 260 روز و سپری شدن 26 مسابقه، توانست در نیمه اول، به بیش از یک گل دست پیدا کند. آخرین بار و در دیداری از هفته یازدهم فصل قبل بود که استقلال در دیدار برابر شهرخودرو در مشهد، توانست در نیمه نخست 3 مرتبه گلزنی کند و از آن بازی به بعد، آبی ها هرگز در 45 دقیقه های ابتدایی نتوانسته بودند بیش از یک گل وارد دروازه رقبا کنند.

استقلال ساپینتو روز گذشته با ارائه یک بازی زیبا و حساب شده، ضمن شکستن بسیاری از رکوردها، هوادارانش را نیز به ادامه فصل امیدوار کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی