|

نقش عجیب قایدی در تاکتیک تیمی استقلال!

در هفته نهم لیگ و در جریان برد لحظه آخری استقلال برابر ذوب آهن در اصفهان، مهدی قایدی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی که نتوانست در دو بازی قبلی تیمش تاثیرگذاری ویژه‌ای داشته باشد با تصمیم ساپینتو در فولادشهر بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ میرزایی در نیمه نخست نتوانست نمایش درخشان خود به عنوان بازیکن تعویضی در بازی‌های گذشته را به نمایش بگذارد و در شروع نیمه دوم جای خود را به مهدی قایدی داد. احتمالا این تصمیم فنی ساپینتو جهت ایجاد یک شوک روی ستاره بوشهری بود.

قایدی به محض ورود به زمین به پست اصلی خود یعنی وینگر چپ رفت. در دقیقه ۶۵، ساپینتو که نمی‌خواست فشار را از روی ذوب آهن بردارد همه عناصر هجومی خود را وارد زمین کرد.

با ورود شهباززاده به جای چشمی استقلال دچار تغییر سیستم شد. آبی‌ها که بازی را با سیستم ۳-۲-۱-۴ آغاز کرده بودند پس از این تعویض به آرایش ۳-۱-۲-۴ روی آوردند و قایدی در پست شماره ۱۰ کلاسیک ایفای نقش کرد.

عملکرد مهدی قایدی در پست جدید قابل توجه بود و او توانست چرخش توپ بین وینگرها را آسان‌تر کند و عرض زمین را تبدیل به منطقه امن آبی‌ها کند.

حالا با عملکرد مناسب قایدی در این پست این احتمال وجود دارد که باز هم در صورت گره خوردن بازی‌ها، او در این پست به کار گرفته شود و فشار حمله روی تیم‌های مقابل را افزایش دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی