|

استقلال کار سختی مقابل هوادار دارد!

آبی پوشان فردا از ساعت 16 باید به مصاف هواداری بروند که بعنوان میزبان ورزشگاه بازی را اعلام نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

هوادار سه هفته است که بازنده نشده و با ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول ایستاده، اما استقلال ۱۹ امتیازی در رده سوم جدول است و تلاش می‌کند در آخرین مسابقه خود قبل از جام جهانی به صدر جدول بازگردد و اولین شرطش برد این مسابقه است به شرطی که پرسپولیس و سپاهان متوقف شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شهرآرانیوز؛ داریوش شجاعیان و بابک مرادی و جواد محمدی از مهم‌ترین آبی‌های سابق هوادار محسوب می‌شوند که به این اسامی می‌توان جوان‌هایی مثل امیرحسین خدامرادی، فرهاد زاوشی و رضا گردانی را نیز اضافه کرد. در راس کادر فنی این تیم هم ساکت الهامی سابقه دستیاری در استقلال را داراست. اما شاهرخ بیانی کاپیتان اسبق تیم ملی و استقلال و ایمان عالمی که هر دو سابقه قهرمانی آسیا را با استقلال در سال ۱۳۷۰ دارند، جزو پرافتخارترین اعضای تیم هوادار هستند. بی‌شک با حضور این استقلالی‌ها در تیم هوادار باید منتظر یکی از دوئل‌های جذاب لیگ برتر باشیم. دربی کوچکی که پیش از دربی بزرگ تهران قرار است روز جمعه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود.

استقلال به هوادار نمی‌بازد

استقلال در شرایطی روز جمعه به مصاف هوادار می‌رود که آبی پوشان فصل گذشته درهر دو بازی رفت و برگشت موفق شده بودند هوادار را شکست بدهند، تیمی که در آن زمان رضا عنایتی سرمربی آن بود. حالا استقلال برابر هواداری بازی می‌کند که ساکت الهامی سرمربی آن است و آبی‌ها امیدوار هستند رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی برابر هوادار را حفظ کنند. البته استقلال در سال‌های اخیر نتایج خوبی برابر تیم‌های ساکت الهامی کسب نکرده و آبی‌ها امیدوار هستند بتوانند این بار هوادار را شکست بدهند تا اختلاف شان با صدرجدول رده بندی زیاد نشود.

با اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بعد از برگزاری بازی‌های این هفته تقریبا برای ۵۰ روز تعطیل خواهد شد و بازیکنان در اختیار کادرفنی تیم ملی قرار خواهند گرفت، اما استقلالی‌ها هفته آینده باید مسابقه سوپرجام را برگزار کنند و ساپینتو از همین حالا باید برنامه ریزی‌های لازم را برای کسب اولین جامش با استقلال انجام دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی