|

مشکل محمد محبی حل می شود؟

باشگاه استقلال تاکنون نتوانسته است که مبلغ رضایت‌نامه محبی را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرداخت مبلغ رضایت‌نامه محمد محبی به سانتاکلارا در روزهای گذشته خبرساز شده بود. آبی ها تلاش گسترده‌ای انجام دادند تا مبلغ مذکور را به حساب باشگاه پرتغالی واریز کنند اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در توافق‌نامه‌ای که با سانتاکلارا صورت گرفته، قید شده که این مبلغ طی 2 قسط پرداخت شود. قسط اولیه به حساب تیم پرتغالی واریز شده اما 230 هزار یورو باقیمانده هنوز به دست تیم سابق محبی نرسیده است.

مدیران استقلال در روزهای گذشته 2 بار برای واریز این مبلغ تلاش کردند که هر 2 بار پول به حساب مبدا برگشت خورد و اکنون فتح‌الله‌زاده و مدیران باشگاه به دنبال راهکاری برای واریز این مبلغ به حساب تیم پرتغالی هستند.

حتی مدیرعامل آبی‌ها، امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که آنها راهکار پرداخت نقدی وجه را به تیم پرتغالی پیشنهاد داده‌اند که با مخالفت آنها روبرو شده است. ضمن اینکه باشگاه استقلال به AFC نامه زده تا بخشی از مطالباتشان نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا را به حساب سانتاکلارا واریز کنند.

به هر شکل در روزهایی که محمد محبی به عنصری کاملا تأثیرگذار در ترکیب استقلال تبدیل شده، آبی ها نتوانسته‌اند مبلغ باقیمانده از قرارداد او را به حساب سانتاکلارا واریز کنند و باید دید در نهایت فتح‌الله‌زاده چه روشی را برای این منظور پیدا خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی