|

عصبانیت رونالدو از نیمکت نشینی؛ جشن تعطیل شد!

رونالدو در جشن پرتغالی ها پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شرکت نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی پرتغال شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و با نتیجه 1-6 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گونچالو راموس در غیاب رونالدو ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد در اولین حضورش در ترکیب اصلی پرتغال سه گل به ثمر برساند تا رکوردی جذاب را به نام خودش به ثبت رسانده باشد. 

فرناندو سانتوس تصمیم گرفت در این بازی از رونالدو استفاده نکند و او را روی نیمکت قرار داد، تصمیمی که به وضوح به مذاق این بازیکن پرتغالی خوش نیامد. این اولین بار پس از یورو 2008 بود که رونالدو در یک دیدار پرتغال کار را از روی نیمکت آغاز می‌کرد. 

این ستاره سابق منچستریونایتد در دقیقه 73 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و یک گل نیز زد که به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد. 

 

تصاویر منتشر شده از پایان این دیدار نشان می‌دهد که در حالی که تمامی بازیکنان پرتغال مشغول خوشحالی و ابراز احساسات به هواداران حاضر در ورزشگاه بودند، رونالدو از آنها فاصله گرفته است و به تنهایی به سمت رختکن می‌رود و در شادی آنها حضور ندارد.

هیچ یک از بازیکنان پرتغال او را همراهی نمی‌کند و همه ترجیح دادند که پس از پایان این پیروزی پر گل در زمین بمانند و در کنار هم خوشحالی کنند. بسیاری معتقد هستند که این رفتار نشانگر خشم رونالدو از نیمکت نشینی و در عین حال فاصله او با سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی