|

مدافع استقلال قراردادش فسخ می شود؟!

مدافع برزیلی استقلال در آستانه دربی پایتخت نامه هشدار فسخ قرارداد یک طرفه برای باشگاه فرستاد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و پرسپولیس قرار است به بهانه هفته دوازدهم لیگ برتر در روز ۲۹ آذر ماه دربی نود و نهم را برگزار کنند. با این حال چند وقتی است که علی فتح‌الله‌زاده در خصوص شرایط مالی استقلال نگران است و این موضوع را در رسانه‌ها عنوان کرده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ وقتی پول نباشد بازیکن خارجی بدون دریافت مبلغ قراردادش می‌تواند فسخ قرارداد انجام بدهد و این موضوع برای استقلال و ساپینتو که قبلاً نشان داده هیجانی است، تاثیرمنفی دارد.

بر همین اساس برونا کاستا راموس وکیل برزیلی رافائل داسیلوا آرودا مدافع برزیلی استقلال با ارسال نامه اخطار به باشگاه ضمن تاکید برعلاقه مندی این بازیکن برای حل و فصل دوستانه موضوع ، به مدیران استقلال فرصت ۱۰ روزه داده است.

طلب این بازیکن ۱۱۴ هزار و ۶۸۲ دلاری است و ۶ ماه اجاره معوقه منزل مدافع برزیلی باعث شده تا برای سیلوا اخطار تخلیه آپارتمان صادر شود.

در این نامه تاکید شده طبق بند قید شده در قرارداد این مبلغ باید صرفا به صورت دلارآمریکا پرداخت شود و ارز دیگری مانند یورو قابل قبول نیست.

عکس| ستاره استقلال در آستانه فسخ قرارداد/ نامه مهم بازیکن برزیلی به باشگاه/ فقط دلار می‌خواهم و دیگر هیچ!

 در اول دسامبر نامه اخطاری مبنی بر پرداخت ۱۷۲ هزار ۶۸۲ دلاری این بازیکن به باشگاه ارسال شد که باشگاه ۱۱ دسامبر ۵۵ هزار دلار(تقریبا معادل ۵۸ هزار دلار) از این مبلغ را پرداخت کرد و ۱۱۴ هزار ۶۸۲ دلار آن باقی ماند.

عکس| ستاره استقلال در آستانه فسخ قرارداد/ نامه مهم بازیکن برزیلی به باشگاه/ فقط دلار می‌خواهم و دیگر هیچ!

وکیل برزیلی رافائل یک ایمیل در اختیار مدیران باشگاه قرارداده است تا پس از واریز مبلغ فوق آنهم به صورت کامل و یکجا، یک نسخه از انتقال سریع بانکی را به این آدرس ایمیل کنند یا اگر نظر یا سوالی دارند از این طریق با او در ارتباط باشند. در پایان تاکید شده که در پایان این مهلت در صورت نادیده گرفتن دومین نامه اخطار چاره‌ای جز فسخ قرارداد برای آنها باقی نمی‌ماند و طبق قوانین فیفا اقدام خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها