|

ساپینتو به دنبال رکوردهای فرهاد!

استقلال در این هفته‌ها به تعداد گل کم راضی نمی‌شود و بردن را پرگل می خواهد!

لینک کوتاه کپی شد

استقلال روز گذشته با ارائه فوتبالی تهاجمی با نتیجه 3 بر یک از سد نفت مسجد سلیمان گذشت تا پیروزی پر گل دیگر در کارنامه این سرمربی پرتغالی ثبت شود. این سه امتیاز خانگی در حالی آبی‌های پایتخت را در کورس قهرمانی نگه داشت که آن‌ها برای سومین هفته متوالی موفق به زدن 3 گل در دیدارهایشان شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ استقلال ساپینتو در فاز تهاجمی روزهای خوبی را می‌گذراند و مثلث قایدی، مطهری و محبی به هماهنگی کامل رسیده‌اند. آبی‌پوشان برابر مسجد سلیمان تنها با تصاحب تنها 54 درصد مالکیت توپ، 8 بار به سمت دروازه نفت MIS شلیک کرده و امید گلی سه برابری نسبت به رقیب خلق کرده‌اند.

برد این هفته آبی‌ها، پنجمین برد استقلال این فصل با اختلاف 2 گل به بالا بود که نسبت به همین مدت در لیگ بیست و یکم با هدایت فرهاد مجیدی، تغییری نکرده است. البته با این تفاوت که یکی از بردهای پرگل استقلال فصل قبل به لطف حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار گل گهر به ثبت رسیده و از این حیث، تیم ساپینتو سرتر است.

با این وجود نباید فراموش کرد که  تیم فرهاد در همین تعداد هفته مشابه، 2 گل بیشتر به ثمر رسانده و در عین حال، گل کمتری دریافت کرده بود. استقلال فصل قبل در همین نقطه 44 امتیازی و صدرنشین بود و امروز ساپینتو با 8 امتیاز کمتر، فاصله چندانی با صدر ندارد که باید مدیون رقبا و کیفیت پایین‌شان در لیگ جاری باشد.

تجربه نشان داده برای قهرمانی در لیگ ایران بیشتر از گل‌های زده، دفاع مستحکم تیم‌ها راهگشا است اما میانگین 2 گل زده استقلال در هر بازی و رشد هفته به هفته آن، می‌تواند جور هر خط دفاعی را بکشد؛ به شرطی که خط آتش بی‌توقف محدود به تیم‌های پایین‌ جدولی و دیدارهای معمولی نباشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی