|

تا دو روز آینده بمب نقل و انتقالات فوتبال آسیا منفجر می شود!

کریم بنزما بعد از 14 سال در آستانه خداحافظی با رئال مادرید است.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته جانلوکا دی‌مارتزیو، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که انتقال کریم بنزما ، ستاره فرانسوی رئال مادرید در همین هفته به الاتحاد عربستان  نهایی شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ سعودی‌ها بسیار امیدوارند که تا 2 روز دیگر یعنی پنج‌شنبه قرارداد کاپیتان 35 ساله کهکشانی‌ها را قطعی کنند و یک فوق ستاره دیگر به فوتبال باشگاهی این کشور اضافه شود. کریم بنزما هر لحظه به درهای خروج از مادرید نزدیک‌تر می‌شود و ممکن است دیدار روز یکشنبه رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو، آخرین نمایش او در پیراهن کهکشانی‌ها باشد.

هم‌چنین طبق گزارشی از رلوو، باشگاه الاتحاد عربستان طی مذاکرات و صحبت‌هایی که با بنزما در ساعات اخیر داشته، تمامی درخواست‌های برنده توپ طلای 2022 را پذیرفته و انتظار شنیدن یک «بله» قطعی از او دارد. دستمزد کریم بنزما در الاتحاد، تفاوت چندانی با آن‌چه که کریستیانو رونالدو در الانصر دریافت می‌کند نخواهد داشت.

کریم بنزما، اسطوره رئال مادرید در تابستان 2009 با قراردادی 35 میلیون یورویی از لیون به این تیم پیوست. ستاره فرانسوی در 647 بازی برای رئال مادرید، 353 گل و 165 پاس گل را به نام خود ثبت کرد و بهترین پاسور و دومین گلزن برتر تاریخ لوس‌بلانکوس به حساب می‌آید. او با 25 جام پرافتخاترین بازیکن تاریخ رئال مادرید نیز محسوب می‌شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی